سخنگوی ارتش یمن گفت که اقدام نیروهای آل سعود در بمباران مواضع و مناطق "جیزان"، "عسیر" و "نجران" برای جلوگیری از انتفاضه مردم علیه نظام آل سعود یا اعلام مخالفت با جنگ، اقدام جدیدی نیست.

ارتش سعودی شهروندان عربستانی را هم بمباران می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرتیپ ستاد "شرف غالب لقمان" سخنگوی ارتش یمن در سخنانی گفت: اقدام نیروهای آل سعود در بمباران مواضع و مناطق "جیزان"، "عسیر" و "نجران" برای جلوگیری از انتفاضه مردم علیه نظام آل سعود یا اعلام مخالفت با جنگ، اقدام جدیدی نیست.

 سرتیپ ستاد "شرف غالب لقمان" افزود: تحرکات نیروهای آل سعود در مرز بر اساس قواعد درگیری نظامی با نیروی متخاصم رصد و با آن برخورد می شود.   

خبرگزاری "سباء" یمن به نقل از لقمان گزارش داد: تمام اهداف ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه های ما ورای مرز، کاملا نظامی است.

وی ادامه داد: شیوه تبلیغاتی متجاوزین سعودی آمریکایی در زمینه تحریف واقعیت از ابتدا آشکار و غیرواقعی و مبتنی بر جعل، دروغ، خبرسازی کذب و اعلام پیروزی‌های خیالی بود.

سرتیپ لقمان یادآور شد: طبیعی است ائتلاف متجاوز پس از شکست سنگین نظامی، به شیوه‌های پَست تبلیغاتی برای مخدوش ساختن وجهه دلاورمردان ارتش و کمیته‌های مردمی پناه برد.

وی تأکید کرد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، مواضع نظامی سعودی را با دقت و بدون آنکه صدمه‌ای به غیرنظامیان نجران و دیگر مناطق وارد شود، هدف قرار داده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.