قدس آنلاین/ بیرجند: مدیر امور شعب و توسعه بازار پست بانک ایران گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده باید خدمات در روستاها را توسعه داده و تعداد باجه های را به ۲۵ هزار باجه برسانیم.

باجه های پست بانک درروستاهای کشوربه ۲۵هزار افزایش می یابد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، محمود شیر دل در بازدید از پست بانک خراسان جنوبی  از فعالیت ۹ هزار و ۱۸۱ باجه فعال پست بانک در سراسر کشور خبر داد و اظهارداشت: از این تعداد 8200 باجه در سطح روستاها ایجاد و راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه کمک به مناطق محروم و روستائی از اهداف اصلی پست بانک است، گفت:علی رغم نگاه خاص دولت برای روند خصوصی سازی اما باتوجه به جایگاه پست بانک در روستاها روند خصوصی سازی این بانک متوقف شد تا خدمات با حمایت های دولتی به صورت ویژه در روستاها توسعه یابد.

شیردل از رونمایی جدید ترین سامانه نرم افزاری بانکداری  در دو ماه آینده از سوی این بانک خبر داد و گفت: با راه اندازی این نرم افزار خدمات مطلوب تری را به مشتریان ارائه خواهیم کرد و توسعه بانکداری الکترونیک در روستاها محقق خواهد شد.

مدیر امور شعب و توسعه بازار پست بانک ایران بیان کرد: با استفاده از این نرم افزار بیش از ۴۰ نوع خدمت را در سطح شهرها و روستاها به مشتریان از سوی پست بانک ارائه خواهد شد.

مدیر امور شعب و توسعه بازار پست بانک ایران گفت: امسال 3هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در روستاها پرداخت می شود.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری بین نهاد ریاست جمهوری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و پست‌بانک‌ایران گفت: این تفاهم نامه همکاری در راستای اعطای تسهیلات اشتغالزایی به طرح های روستایی به عاملیت پست بانک به امضا رسیده است.

مدیر امور شعب و توسعه بازار پست بانک ایران  بیان کرد: این تسهیلات با معرفی افراد از سوی معاونت توسعه روستایی به متقاضیان پرداخت می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.