بیرجند/قدس آنلاین: مشاورمدیرعامل پست بانک ایران گفت: پست بانک ازماه جاری به صورت رسمی به عنوان بانک توسعه تخصصی IT و ICT فعالیت خود را آغاز کرده است.

پست بانک به عنوان بانک توسعه تخصصی IT و ICT در کشور فعال شد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، شهرکی در بازدید از مدیریت امور شعب پست بانک خراسان جنوبی با اشاره به اخذ عاملیت بانکی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های وابسته ادامه داد: پست بانک به عنوان بزرگترین شبکه خرده بانکداری در کشور است.

وی گفت:توسعه عدالت اجتماعی، اشتغال‌زائی، جلوگیری از مهاجرت به شهرها ومهیا ساختن شرایط مهاجرت معکوس از اهداف شرکت پست بانک ایران است.

مشاورمدیرعامل پست بانک ایران با بیان اینکه مجموعه پست بانک به عنوان یک بانک دولتی تنها به دنبال کسب سود حداکثری نیست؛ گفت:  بلکه درصدد کمک به تحقق منافع اجتماعی و رفاه جامعه به ویژه در مناطق محروم و روستایی هستیم.

شهرکی با بیان اینکه پست بانک طی دو هفته گذشته به صورت رسمی به عنوان بانک توسعه تخصصی IT و ICT فعالیت خود را آغاز کرده است، بیان کرد با توجه به اینکه عمده منابع این بانک از دفاتر روستایی است در راستای اشتغالزایی و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی تما تلاش خود را به کار بسته ایم.

وی اظهارکرد کرد: از تمامی دستگاه های مرتبط از جمله کمیته امداد تقاضای حضور پررنگ برای حرکت چرخه روستایی  و اقتصاد روستایی را داریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.