قدس آنلاین/ بیرجند : سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: تمامی مسابقات و رویدادهای ورزشی و فرهنگی استان باعنوان "جام ریاست جمهوری" در استان برگزار می شود.

برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی "جام ریاست جمهوری" در خراسان جنوبی

حمیدرضا برومند در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی مناسب،هوشمندانه و عالمانه از عملکردها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید،پاسخ گویی و در جریان قرار دادن مردم از روند اقدامات و برنامه ها،مشکلات و نارسایی های احتمالی را حق مردم دانست و اظهارداشت:دولت مردمی باید صداقت،شفافیت و مسئولیت را سرلوحه کار قرار دهد.

وی با با بیان اینکه تمامی مسابقات و رویداد های ورزشی،فرهنگی و جوانان استان تحت عنوان :جام ریاست جمهوری" برگزار می شود تصریح کرد: باید از ابزار رسانه ای ورزش و گفتمان جوانان به منظور تنویر افکار عمومی در تبیین عملکرد دولت به خوبی استفاده کنیم و این تصمیم شورایی، در همین راستا گرفته شده است.

وی با خطیر خواندن نقش دستگاه ورزش و جوانان در ایجاد بستر شادی افزایی و برگزاری جشن های مردمی گرامیداشت هفته دولت،اظهار داشت:باید بسته مناسب فرهنگی ورزشی با محوریت برنامه ریزی برنامه های ورزشی همگانی از جمله برگزاری جشنواره ها و همایش های پیاده روی خانوادگی،دیدار با خانواده های معظم شهدای ورزشکار و ایثارگران و تجلیل از قهرمانان و پیش کسوتان و نظایر آن در سراسر استان و با همکاری هیئت های ورزشی،سازمان های مردم نهاد و ادارات شهرستان ها به خوبی انجام شده و به درستی بازتاب داده شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی میزبانی دو برنامه کشوری همایش ملی توانمندسازی سازمان های مردم نهاد جوانان سراسرکشور  با موضوع " حاشیه نشینی و مشارکت جوانان : و نخستین دوره مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشوری در رده نوجوانان در بیرجند را از جمله اهم این برنامه های مناسبتی در هفته اول شهریور عنوان کرد.

برومند افتتاح و بهره برداری از 4 پروژه ورزشی با مجموع 15 میلیارد ریال در شهرستان های زیرکوه،بیرجند و قاینات را از دیگر برنامه های پیش بینی شده این هفته اعلام کرد و بیان داشت:با بهره برداری از این تعداد پروژه،یک هزار نفر از انجام فعالیت های ورزشی مناسب در مکان های استاندارد برخوردار خواهند شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ادامه داد:برآورد ما این است که به فضل الهی حداقل 70 رویداد ورزشی،فرهنگی و جوانان به مناسبت این ایام در استان برگزار شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.