۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 414043

رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به اینکه بازار طلای جهانی در هفته گذشته شرایط آرامی را پشت سر گذاشت، گفت: در این هفته شاهد ثبات قیمت‌ها در بازار سکه و طلا در داخل بودیم.

پیش‌بینی قیمت‌ طلا و دلار در روزهای آینده

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، محمد کشتی آرای با بیان اینکه قیمت هر انس طلای جهانی ابتدای هفته گذشته ۱۳۵۰ دلار بود، اظهار کرد: این قیمت در مورد طلای جهانی تا ۱۳۳۹ در هفته گذشته کاهش داشت تا شاهد نوسان ۱۱ دلاری قیمت هر انس طلای جهانی باشیم.

وی ادامه داد: همین نوسان ۱۱ دلاری در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم باعث شد که قیمت سکه نیز در داخل از یک میلیون و ۱۱۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان متغیر بود.

رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در مورد نوسان قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی عنوان کرد: در هفته‌ای که گذشت شاهد نوسان عادی قیمت طلای جهانی بودیم و همین عامل باعث شد که در مدت یک هفته‌ گذشته شاهد تغییرات زیادی در بازار سکه و طلا در ایران نباشیم.

کشتی آرای افزود: علت این نوسانات عادی تغییرات جزئی در مورد قیمت ارز و نیز مباحث مربوط به عرضه و تقاضا بود بنابراین اتفاق خاصی در بازار طلا و سکه رخ نداد و هفته تقریبا آرامی را پشت سر گذاشتیم.

وی در مورد پیش‌بینی‌های مربوط به میزان قیمت طلا و سکه در هفته آینده خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که هفته آینده نیز روند ثبات قیمت‌ها ادامه داشته باشد و شاهد تغییرات زیادی در قیمت‌های مربوط به طلا و سکه نباشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.