قدس آنلاین- بیرجند: استاندار خراسان جنوبی از افتتاح ۶۰۰ پروژه عمرانی در بخش‌های راه ومسکن، آب، برق،گاز، کشاورزی و دهیاری همزمان با هفته پرخیر وبرکت دولت با ۲۶۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دراستان خبرداد.

افتتاح ۶۰۰پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت درخراسان جنوبی

به گزارش  خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، سید علی پرویزی د درنشست خبری با تشریح برنامه های هفته دولت دراستان خراسان جنوبی اظهار داشت: 420 پروژه یاد شده در مناطق روستایی و 180 پروژه در مناطق شهری استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندارخراسان جنوبی گفت: منابع این طرحها از محل اعتبارات ملی، استانی، نفت و سایر منابع تامین و پرداخت شده است.

پرویزی بیان کرد: بیشترین طرحهای قابل افتتاح هفته دولت در شهرستانها از نظر تعدادی مربوط به شهرستان قاین با 154 پروژه و 40 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری است.

مقام عالی دولت درخراسان جنوبی افزود: از نظر اعتباری نیز بیشترین طرحها با 73 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و 72 پروژه مربوط به شهرستان درمیان است.

وی گفت: شهرستان بیرجند 61 پروژه با 41 میلیارد تومان، فردوس 52 پروژه با 35 میلیارد تومان و طبس با 63 پروژه و 55 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در ردیفهای بعدی شهرستانهای استان از نظر تعداد و میزان سرمایه‌گذاری در طرحهای هفته دولت را دارند.

استاندارخراسان جنوبی با اشاره به اهتمام دولت به اختصاص اعتبار برای اجرای طرحهای عمرانی در استان اظهار داشت: عمده طرحها در حوزه‌های کشاورزی، شبکه آبیاری، راه روستایی و مجتمع‌های آبرسانی بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.