نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت که سوریه بعد از پنج سال مقاومت به دژی مستحکم در مقابل هرگونه تجاوز سعودی یا تکفیری تبدیل شده است.

رویاهای عربستان برای سوریه نقش بر آب شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، شیخ نبیل قاووق نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله گفت: رویاهای عربستان برای براندازی سیاسی و نظامی دولت سوریه، برای همیشه نقش بر آب شد.

وی افزود: معادله جدید در سوریه، ناتوانی عربستان در براندازی نظام سوریه با وجود کمکهای تسلیحاتی این رژیم به تروریستها و حمایتهای دیپلماتیک از آنها را به اثبات رساند.

قاووق در ادامه گفت: بیش از پنج سال مقاومت در سوریه، این کشور را به دژی مستحکم در مقابل هرگونه تجاوز سعودی یا تکفیری تبدیل کرده است.

وی که در مراسم بزرگداشت شهید علی حسن دیب در شهرک کونین جنوبی سخن می‌گفت، افزود: نبرد علیه تکفیری‌ها در سوریه برای ما مهم است، زیرا نتایج این نبرد آینده لبنان را تعیین می‌کند، کما اینکه دو گروه تروریستی داعش و النصره خطری استراتژیک و شدید علیه همه لبنانی‌ها به شمار می‌رود.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله افزود: وظیفه ملیمان ایجاب می‌کند که به نبرد علیه تکفیری‌ها در خاک لبنان و خارج از مرزها برای محافظت از مردم و کشورمان ادامه دهیم.

وی افزود: ما از آن دسته از افرادی که از مسئولیتهای ملی خود دست می کشند یا به خانواده خود خیانت می‌کنند نیستیم. این نبرد نبرد وجود و کرامت انسانی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.