قدس آنلاین: معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی گفت: معادلات جهانی تغییر کرده است و امروز بدون اجازه ایران در منطقه غرب آسیا اتفاقی رخ نمی‌دهد.

دشمن برای ضربه‌زدن به نظام، مردم را هدف قرار داده است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا داوودآبادی فراهانی در نشست سالانه مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور، اظهار داشت: بعد از 1400 سال یک حکومت دینی در دنیا شکل گرفت که برای آن سرمایه‌گذاری شده و پیروزی انقلاب و ایجاد مردمسالاری دینی سابقه‌ای بیش از 100 ساله دارد که به پیدایش انقلاب مشروطه بازمی‌گردد.

وی افزود: علاوه بر استقرار جمهوری اسلامی برای تداوم آن هم بسیار مایه گذاشته‌ایم و اگر جانفشانی و حضور مردم نبود دشمنان کشور و نظام نمی‌گذاشتند که این نظام تداوم یابد. هزاران شهید برای پیروزی و اقتدار جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند و امروز مدافعان حرم مدافعان آزادی و مانایی جمهوری اسلامی هستند.

معاون فرهنگی وزیر بهداشت با بیان اینکه مبنای مقبولیت و مشروعیت نظام حضور مردم است، گفت: در واقع مبنای مقبول بودن نظام این است که مردم مدافعش هستند و بر حکومت تاثیر می‌گذارند.

فراهانی با بیان اینکه در حال حاضر در دموکراسی جهانی آن‌هایی که پشتوانه قدرت و ثروت و شعارهای فریبنده دارند به ظاهر موفق‌تر هستند، گفت: دموکراسی واقعی به معنای این است که مردم صحبت‌های همه را بشنوند و بهترین‌ها را برای حکومت انتخاب می‌کنند. دموکراسی این چنینی با معرفت دینی ما تطابق دارد و در کشور ما دموکراسی نسبت به سایر کشورها به مراتب واقعی‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب شاه بدون اجازه کاردان آمریکا و انگلیس در ایران تصمیم نمی‌گرفت اما هم‌اکنون معادلات جهانی تغییر کرده است و امروز بدون اجازه ایران در منطقه غرب آسیا اتفاقی رخ نمی‌دهد.

معاون فرهنگی وزیر بهداشت با تاکید براینکه دشمن برای ضربه‌زدن به نظام، مردم را هدف قرار داده است، گفت: راهبرد ما در دانشگاه باز کردن پنجره‌های متعدد در حوزه‌هایی است که دانشجویان به آن حوزه‌ها علاقه دارند‌.

وی با اشاره به ضرورت جذب انسان‌ها و کاستن از کینه‌ها و فاصله‌ها گفت: آسیب‌های اجتماعی کنونی با دهه 60 و اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست و مقتضیات خودش را می‌طلبد.

معاون فرهنگی وزیر بهداشت با بیان اینکه تاکنون موسیقی را به‌خوبی مدیریت نکردیم گفت: در جمهوری اسلامی اگر موسیقی را به خوبی مدیریت کنیم می‌تواند ابزار مفیدی باشد اما در غیر این صورت سبب رواج ابتذال می‌شود‌.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.