پیشنهاد سردبیر

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دولت در ایجاد فضا و بسترسازی برای جریان‌هایی که در جهت تحکیم ارزش‌های انقلاب حرکت می‌کنند،‌ عملکرد مناسبی نداشته است.

برخورد دولت با منتقدان خلاف وعده‌های انتخاباتی روحانی بود

به گزارش قدس آنلاین،مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره نقاط ضعف و قوت دولت در برخورد با رسانه‌ها و منتقدین، اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی برای کشور و مردم ما به دست آمدن آزادی است که در شعار محوری انقلاب اسلامی تبلور یافت.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور بارها در دوران تبلیغات و پس از آن اعلام کرد که پذیرای نقد، هستند، تصریح کرد: بنابراین از دولت یازدهم و به ویژه شخص رئیس جمهور انتظار برخوردهایی که با منتقدین صورت گرفته را نداشتیم. 
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: در یک مقطعی به ویژه در دوران مذاکرات واکنشهای تند و غیر منتظره‌ای از طرف رئیس جمهور نسبت به منتقدین شاهد بودیم که برخی از آنها بسیار تند و اهانت‌آمیز بود و چنین توقعی از رئیس جمهور نمی‌رفت.
فضائلی با بیان اینکه در این مدت فشارهای پنهان و آشکاری بر منتقدان وجود داشت اما بخش بیشتر فشارها پشت صحنه بود، خاطر نشان کرد: آنچه که بیشتر  در افکار عمومی بروز و ظهور داشت برخوردهای علنی شخص رئیس جمهور با منتقدین و رسانه‌های منتقد بود.
این تحلیگر سیاسی در پایان با بیان اینکه در این دولت فضا برای جریانهایی که نسبت کمی با ارزشها و انقلاب دارند فراهم شده، عنوان کرد: دولت در ایجاد فضا و بسترسازی برای جریانهایی که در جهت تحکیم ارزشهای انقلاب حرکت می‌کنند،‌ عملکرد مناسبی نداشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.