قدس آنلاین- یزد : سرپرست فرمانداری اردکان گفت: بیش از ۶۵ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در شهرستان اردکان به بهره‌برداری می‌رسد.

      ۶۵ پروژه عمرانی در شهرستان اردکان به   بهره‌برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، هادی مقیمی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهارداشت: این شهیدان، عناصر خدمتگزار و فراموش‌نشدنی دولت در نظام جمهوری اسلامی هستند و فرارسیدن هفته دولت، فرصت مناسبی برای یادآوری خدمات آنان و ترویج روحیه انقلابی‌گری و خدمت در میان کارکنان دولتی است.

وی افزود : در همین راستا، مراسم یادبود شهدای دولت روز پنج‌شنبه در اردکان برگزار می‌شود و به‌علاوه، از ۵ کارمند نمونه شهرستان اردکان در سال ۱۳۹۵ تقدیر خواهد شد.

مقیمی با تأکید بر سخنان استاندار یزد مبنی بر لزوم تقویت اعتماد مردمی و امیدبخشی به مردم خاطرنشان ساخت: تبیین خدمات سه ساله دولت تدبیر و امید از طریق رسانه‌ها و نیز تشریح اقدامات در حال انجام؛ از دیگر برنامه‌های هفته دولت در شهرستان اردکان است.

فرماندار تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمات شایانی از سوی دولت‌ها در شهرها و روستاهای مختلف صورت گرفته است و امسال نیز بیش از ۶۵ پروژه هم‌زمان با هفته دولت در شهرستان اردکان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی این پروژه‌ها را در بخش‌های مختلف عمران شهری، عمران روستايی، بهداشتی و خدماتی، صنعتی و... برشمرد و گفت: برای افتتاح این پروژه‌ها بیش از ۶۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.