معاون اول رئیس جمهور گفت: توسعه کشور با مشارکت و همکاری بخش خصوصی محقق می شود و هیچ نهادی حق ندارد مانع فعالیت های بخش خصوصی شود.

  هیچ نهادی نباید در فعالیت های بخش خصوصی مانعی ایجاد کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر ، در اولین روز از هفته دولت در مراسمی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، رکنی معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، شهیدی رئیس سازمان بنیاد شهید کشور و فریدون همتی استاندار قزوین بزرگترین واحد تولیدی تخم مرغ نطفه دار در خاورمیانه به بهره برداری رسید.

اسحاق جهانگیری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی اظهار کرد: عمران، آبادانی و توسعه کشور از دستاوردهای دولت است که امیدواریم با جدیتی که در دولت یازدهم سر لوحه کار قرار گرفته شاهد کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشیم.

وی افزود: یکی از بخش هایی که در آن گام  های بلند برداشته شده بخش کشاورزی به ویژه دام و طیور است که در این زمینه ظرفیت های بسیاری در کشور شکل گرفته است.

جهانگیری بیان کرد: در حال حاضر سالانه ۹۵۰ هزار تن تخم مرغ و دو میلیون و ۱۰۰ تن گوشت مرغ در کشور تولید می شود و در زمینه صادرات مرغ و تخم مرغ نیز فعالیت های زیادی صورت گرفته است.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: در سه سال گذشته ۲۰۰ هزار تن تخم مرغ به خارج از کشور صادر شده است که باید از ظرفیت کامل این گونه واحدها در زمینه صادرات استفاده کنیم.

وی یادآور شد: سال گذشته زمینه مناسبی برای صادرات به کشور روسیه فراهم شد که بخش کشاورزی می تواند در این بازار حضور گسترده ای داشته باشد.

جهانگیری گفت: هیچ فرد یا نهادی حق ندارد علیه بخش خصوصی و به نفع بخش دولتی رفتار کند و نباید تبعیضی بین بخش خصوصی و دولتی صورت گیرد.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه از تلاش دست اندرکاران بزرگترین واحد جوجه کشی کشور که به صورت شبانه روزی طی ۱۸ ماه توانستند این واحد تولیدی را به بهره برداری برسانند تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.