مدیر کل صدای استان ها گفت: رادیو زائر رادیویی در تراز ملی است.

رادیو زائر به زودی راه اندازی می شود
به گزارش قدس آنلاین، علی کمالی در بازدید از بخش های مختلف رادیو صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی و دیدار با اهالی رادیو افزود: بسیار خرسندیم که در ابتدای مأموریت خود برای پیگیری راه اندازی رادیو زیارت در جمع همکاران صدای مرکز خراسان هستیم و انشاء ا... با دستور صریح ریاست سازمان صدا و سیما به زودی شاهد آغاز به کار این رادیو خواهیم بود.
وی ظرفیت و دانش رسانه ای و فنی همکاران مرکز خراسان رضوی را ستود و تصریح کرد: بدون شک مشهد مقدس با برخورداری از خیل عظیم زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) نیازمند رسانه ای شنیداری مختص زیارت و زائران و بهره مندی مجاوران است که این مهم با راه اندازی رادیو زائر تأمین می شود.
مدیر کل صدای استان ها گفت: برای رادیو زائر بودجه خاصی تخصیص می یابد و از همکاران رادیویی این مرکز استفاده خواهیم کرد.
در این دیدار جمعی از همکاران صدای مرکز خراسان رضوی پیرامون تنگناها و زمینه های حمایت ستاد گفتگو و تبادل نظر کردند.
ضمناً مدیر کل صدای استان ها در جلسه ای با حضور اعضاء ستاد راه اندازی رادیو زیارت شرکت کرد.
کمالی با تأکید بر اینکه ما به دنبال رادیو تصویری زیارت هستیم گفت: محوریت این رادیو استان خراسان رضوی است و شایسته است با مشارکت استان های قم – فارس و دیگر استان های کشور زمینه اجرایی و محتوایی کارها تقسیم شود.
کمالی افزود: هدف این رادیو ترویج و اشاعه فرهنگ زیارت است و باید از استعداد رسانه هایی نظیر اداره کل اوقاف – آستان قدس رضوی – سازمان حج و زیارت و ... استفاده شود.
مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی هم با اشاره به ضرورت های معرفتی راه اندازی چنین رادیویی در جوار بارگاه ثامن الحجج (ع) اذعان کرد: برنامه ریزی و ایجاد گروه های محتوایی از بستر تشکیل اتاق های فکر و تأمین محتوای مناسب و متناسب با شأن والای حضرت امام رضا (ع) از ضرورت های اجتناب ناپذیر است.
محسن نصرپور بهره مندی از تجارب ارزشمند شبکه های سراسری همچون شبکه معارف را مهم ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: با مشارکت ارگان های فرهنگی و اجرایی استان به ویژه آستان قدس رضوی – استانداری – شهرداری مشهد، طرح جامع زیارت و راه اندازی شبکه رادیویی زیارت که در دستور کار است به نحو احسن کار خود را آغاز کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.