۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 415797

قدس آنلاین / ایما پرند: تازه‌ترین اثر مشترک جیمز پترسون و مایکل لدویج به نام «مرکز هدف» در صدر جدول پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی هفته اخیر جهان قرارگرفت. به‌گزارش نیویورک تایمز، این کتاب جریان دیدار رئیس‌جمهور آمریکا با همتای روسی خود، و تلاش کارآگاه مایکل بنت برای متوقف‌کردن نقشه‌های یک تیم تروریستی را روایت می‌کند.

بازار کتاب علیه کلینتون‌ها

به گزارش قدس آنلاین،‌ تازه‌ترین فصل از مجموعه کتاب‌های «رز‌هاربر» با عنوان «آینده شیرین» به قلم دبی مک‌کامبر، نویسنده 67ساله آمریکایی و برنده جایزه بهترین عاشقانه سال جشنواره کوئیل که 12 مرداد وارد بازار کتاب شد، در رتبه دوم این جدول قرارگرفته است.
در سومین جایگاه این جدول، شاهد حضور آخرین اثر لیان موریاریتی با عنوان «گناهکار واقعاً دیوانه» هستیم که به تلاش‌های یک دختر برده نوجوان برای رسیدن به آزادی می‌پردازد. از دیگر آثار موریاریتی می‌توان به «دروغ‌های بزرگ به‌ظاهر کوچک» اشاره کرد.
اما در بخش پرفروش‌ترین کتاب‌های غیرداستانی هفته اخیر، «آمریکای هیلاری» نوشته دنیل دی‌سوزا در صدر جدول قرارگرفته است. این اثر شرحی است از پیش‌بینی‌ها و نظرات ارایه‌شده در زمینه بدبختی‌ها و ناکامی‌هایی‌که درصورت انتخاب هیلاری کلینتون به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا متوجه این‌کشور خواهدشد.
«دروغگوها»ی گلن‌بک که در دومین جایگاه این جدول قرارگرفته، شامل حرف‌های شخص نویسنده در توضیح و توجیه این ادعا می‌شود که سیاست‌مداران روبه‌رشد حال‌حاضر، قدرت و تسلط خود را از ماهی‌گرفتن از آب گل‌آلود ترس‌های موجود در میان شهروندان آمریکایی تأمین می‌کنند.
درنهایت و در آخرین جایگاه این جدول، شاهد حضور «بحران شخصیت» اثر مشترک گری جی‌بایرن و گرنت ام‌اسکیم هستیم که درمورد ادعاهای یک ژنرال اسبق سرویس اطلاعاتی آمریکا در زمینه اقدامات و رفتارهای شیطانی بیل‌کلینتون است. این کتاب، اسنادی نیز در این زمینه ارایه می‌دهد که بسیار قابل‌تأمل است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.