معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم درباره تحصیل یکی از نزدیکان روحانی واکنش نشان داد.

واکنش معاون وزیر علوم درباره شائبه تحصیلی یکی از نزدیکان روحانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، ضیا هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در نشست سالیانه اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در یزد در پاسخ به سئوالی درباره مدرک دکتری یکی از نزدیکان روحانی اظهار کرد: خیلی روشن است که هیچ‌گونه تبعیضی در این زمینه وجود ندارد و مسیرهای لازم برای دریافت مدرک علمی طی می‌شود و امکان طی نشدن آنها وجود ندارد.
هاشمی تصریح کرد: اگر روال قانونی و مسیرهای لازم برای دریافت مدرک تحصیلی طی نشود، وزرات علوم با پیگیریهای خود جلوی آن مدرک را می‌گیرد، چرا که  این سیاست وزرات علوم است و طبق قانون عمل می‌کند.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه در این موضوع برای کسی استثنا قائل نیستیم، عنوان کرد: این مصداق اگر از مراجع مربوط پیگیری شود، درست یا غلط بودن آن مشخص می‌شود و اقدامات لازم دراین‌باره انجام می‌شود و این پیگیری و قانون در همه دانشگاه‌های ما به ویژه دانشگاه‌های بزرگ و معروف کشور اعمال می‌شود.
هاشمی تاکید کرد: این مسائل وقتی حاشیه‌ساز می‌شود، بی‌جهت وقت و فکر دانشجویان، مسئولین و مردم را می‌گیرد. این موارد را وزارت علوم پیگیری می‌کند و در این مورد هم بیانیه‌ای هم صادر  شده است و ضمنا  سازمان سنجش نیز مراحل اخذ مدرک را در سایت خود توضیح داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.