قدس آنلاین: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد گفت: نخبگان قرآنی مشهد در سی و نهمین دوره مسابقات قران کریم خراسان رضوی خوش درخشیدند.

نخبگان قرآنی مشهد در مسابقات قرآن خراسان رضوی خوش درخشیدند

حجت الاسلام محمد ذاکری، در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار کرد: نخبگان قرآنی مشهد در سی و نهمین دوره مسابقات قران کریم خراسان رضوی خوش درخشیدند.

وی افزود: 31 نفر از تعداد برگزیدگان مشهدی هستند که از این تعداد 16 نفر خواهر و 15 نفر برادر هستند که در رشته‌های مختلف حائز رتبه برتر شدند.

ذاکری در ادامه به تشریح نفرات برتر در رشته‌های مختلف پرداخت و گفت: در بخش برادران علی اصغر تقی زاده در رشته حفظ 5جز مقام سوم، مجتبی افتخاری در رشته حفظ 10 جز رتبه اول و در حفظ 20 جز سید احمد غفاری مقام اول، سعید قره داشی رتبه دوم و سید محمد غفاری رتبه سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: محمد خاکپور در حفظ کل رتبه دوم را از آن خود کرد.

رئیس اداره اوقاف  و اممور خیریه ناحیه یک مشهد اظهار داشت: سید حامد حسینی حائز رتبه دوم و احسان محمدی حائزرتبه سوم در رشته قرائت ترتیل شد و در رشته قرائت تحقیق حامد علیزاده، امید حسینی نژاد و علیرضا رضایی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کرند.

وی بیان کرد: اکبر روکی رتبه اول در رشته اذان، امیر حسینی تفقدی جامی رتبه سوم در رشته معارف، محمد جواد مصطفی زاده رتبه اول و محمد علی جمعه پور رتبه دوم رشته دعاخوانی کسب کردند.

ذاکری خاطرنشان کرد: در بخش خواهران فائزه صدیق و مریم نصیری به ترتیب رتبه اول و دوم در رشته حفظ 5 جز، ویدا ودیعی و فاطمه علیزاده به ترتیب رتبه اول و سوم در رشته حفظ 10 جز، حلیمه شوشتری و فاطمه فتحی به ترتیب رتبه اول و سوم در رشته حفظ 20 جز، آمنه سادات موسوی و سیده سمانه محروقی و حمیده جعفری به ترتیب رتبه های اول تا سوم در رشته حفظ کل را کسب کردند.

وی افزود: در رشته قرائت تحقیق راحله اسکندری و مریم سادات هاشمی به ترتیب رتبه های اول تا دوم را از آن خود کردند و در رشته ترتیل نیز مرضه میرزایی، زهرا مهوشیان، و فرزانه کلالی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و همچنین وحیده بحرالعلوم و اعظم امینی نژاد در رشته دعاخوانی حائز رتبه های اول و سوم شدند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.