قدس آنلاین:۲۷پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرستان گرمه با اعتباری بالغ بر ۱۹۳ میلیارد ریال در دومین روز هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان شمالی به بهره برداری رسید.

۲۷ پروژه در شهرستان گرمه به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در آیین بهره برداری متمرکز از این طرح ها در شهرستان گرمه اظهار داشت:بدون حضور و مشارکت مردم، دولت در اجرای پروژه ها و اقدامات عمرانی موفق نخواهد شد.

محمد حسین علی نیا افزود:دولت با وجود تمام تگناهای مالی، اهتمام جدی در توسعه طرح های عمرانی و رفع محدودیت ها دارد.
وی در ارتباط با عملکرد دولت در مدیریت استان و در حوزه های شهری و روستایی خاطرنشان کرد:از سال گذشته تاکنون حدود 25 هزارتن قیر رایگان برای آسفالت و بهسازی معابر به دهیاری ها و شهرداری ها اختصاص یافت.
علی نیا تصریح کرد:طی سه سال گذشته، پنج برابر تمام سالهای دولت قبل به دهیاری های استان کمک مالی شده است.
وی ادامه داد: همچنین با گازرسانی به 55 روستا در این هفته، شاخص برخورداری روستاها از گاز طبیعی به 74 درصد می رسد.
فرماندار شهرستان گرمه نیز در این آیین گفت:دولت یازدهم با توجه به محدودیت منابع اعتباری، پروژه های اولویت دار را در دستور کار قرار داده است.
علی محمدزاده افزود:در این شهرستان پروژه هایی با پیشرفا فیزیکی بالا در اولویت قرار گرفته و از تعریف پروژه های جدید خودداری شده است.
وی تصریح کرد:تلاش شده با وجود تمام کاستی ها تا پایان دولت 143 پروژه اولویت دار در این شهرستان تکمیل و به بهره برداری برسد.
شایان ذکر است:افتتاح یک مدرسه در شهر درق، کلنگ زنی مرکز بهداشت شهر ایور و افتتاح ساختمان اداری شرکت گاز گرمه به طور نمادین افتتاح شد.
 انتهای خبر/.
 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.