قدس آنلاین - ایلام: وزیر آموزش و پرورش در ایلام گفت: در بحث انتخاب رشته و هدایت تحصیلی، نظر دانش آموزان و خانواده های آنان را جلب می کنیم.

جلب نظر دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علی اصغر فانی در بدو ورود به استان ایلام با بیان اینکه با توجه به تاکید رئیس جمهوری، تدابیر لازم در این خصوص انجام شده تا بهترین تصمیم گرفته شود، اظهارداشت: تلاش می کنیم با در نظر گرفتن امکانات، ظرفیت و توزیع متوازن رشته و شاخه ها، نظر دانش آموزان و خانواده ها را در انتخاب رشته تحصیلی تامین کنیم.

وی با اشاره به اینکه در هدایت تحصیلی و انتخاب رشته ظرفیت مدارس بسیار مهم است، افزود: تلاش می کنیم تا امکانات خود را با نیازها تطبیق داده و تعاملی خاص بین داوطلبان و امکانات آموزش و پرورش ایجاد شود.

وزیر آموزش و پرورش در ایلام خط مشی آموزش و پرورش را رسیدن به نظارت جمعی در اتخاذ تصمیم ها و برنامه ها عنوان و تصریح کرد: نتیجه این هماهنگی ها با وجود زمان بر بودن، هم افزایی برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت را بدنبال خواهد داشت.

گفتنی است وزیر آموزش و پرورش بعنوان نماینده دولت برای شرکت در همایش مشترک شورای اداری و شورای آموزش و پرورش استان ایلام و بهره برداری از 36 طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی و رفاهی شهرستان ایلام و دیدار با فرهنگیان، خانواده شهدا و جانبازان فرهنگی به ایلام سفر 2 روزه ای دارد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.