قدس آنلاین - بیرجند: معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: توسعه فروشگاه های زنجیره ای در سراسر کشور یکی ازبرنامه های سازمان اتکا برای خدمات دهی بهتر به خانواده‌های نیروهای مسلح و عموم مردم است.

فروشگاه های زنجیره ای اتکا درسراسرکشور توسعه می یابد/فروشگاه مرکزی اتکا بیرجند افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، محمدمهدی کربلایی  در آئین افتتاح رسمی فروشگاه مرکزی اتکا شهید کاوه بیرجند اظهار داشت:  درحال حاضر درسراسر کشور۵۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای اتکا فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی برای جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی و ترویج مصرف تولیدات داخلی در دستور کار سازمان اتکا قرار دارد.

مدیرعامل سازمان اتکا با بیان اینکه ترویج مصرف تولیدات داخلی با توسعه فروشگاه‌های زنجیره ای از برنامه‌های  این سازمان است، افزود: با حمایت از تولیدات و صنعت داخلی اشتغال در کشور رونق می گیرد.

کربلایی رویکرد این سازمان را ارتقای کیفیت فروشگاه به لحاظ فیزیکی و خدماتی برشمرد و تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع مهمترین سرفصل کاری سازمان اتکا است.

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  بیان کرد: با ارتقاء استانداردها و تکریم ارباب رجوع قطعا عموم مردم از فروشگاه‌های زنجیره ای اتکا استقبال بیشتری خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان اتکا گفت: این سازمان فرهنگ سالم اسلامی و امن برای خرید را در فروشگاه های زنجیره ای فراهم کرده است.

کربلایی بااشاره به اینکه خرید از فروشگاه های زنجیره ای اتکا برای عموم آزاد است اظهار داشت: در حال حاضر 40 درصد مشتریان این فروشگاه ها عموم مردم هستند.

معاون وزیر دفاع و مدیرعامل سازمان اتکا گفت: همچنین این سازمان در زمینه کشاورزی و تولید صنایع غذایی فعالیت دارد و با بکارگیری بخش خصوصی و صنایع کوچک اشتغال مستقیم و غیرمستقیم زیادی ایجاد کرده است.

کربلایی خاطرنشان کرد: سازمان اتکا در راستای جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی و ایجاد ارزش افزوده توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به توسعه فرشگاه‌های اتکا در کشور، تصریح کرد: در هر شهرستانی با توجه به جمعیت آن و تقاضای بازار نوع فروشگاه اتکا ممتاز، اتکا بازار، اتکا محله  ایجاد و تلاش می کنیم فروشگاه های محله در تمام شهرها توسعه دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.