قدس آنلاین- تبریز: امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه امروز پدافند هوایی همانند چتری امن، از آسمان کشور حراست می‌کند، گفت: آسمان ایران برای دشمنان ناامن است.

 آسمان ایران برای دشمنان ناامن است/ ضرورت تحقق بانکداری اسلامی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  آیت‌الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم  اظهار داشت: هشتم شهریور سالروز شهادت دو چهره بزرگ اندیشمند، مخلص و دلسوز نظام است که منافقین با ترور آنها نفاق چهره کثیف خود را بیش از پیش نمایان کردند.

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه مشی و منش شهیدان رجایی و باهنر در طول تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان اسوه و الگوی خدمتگزاران نظام شناخته شده، افزود: نامگذاری هفته دولت به نام این دو شهید بزرگوار و ویژگی‌های ارزشمند آنها، پیامی به همه خدمتگزاران است تا خود را با سیره و سلوک شهید رجایی و شهید باهنر بسنجند.

آل هاشم خاطرنشان کرد: مسؤولان و مدیران باید شهید رجایی را الگو قرار دهند و ویژگی‌های این شهید بزرگوار را سرمشق فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی خطاب به دولتمردان گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو الگوی نمونه ساده‌زیستی و اقدام و عمل بوده که مسؤولان باید با تبعیت از راه و آرمان و هدف این شهیدان بزرگوار در امنیت، رفاه و آسایش اجتماعی مردم تلاش کنند.

این مسؤول با گریزی بر بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت گفت: بیانات مقام معظم رهبری را می‌توان در  هفت محور اصلی نحوه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، برنامه ششم توسعه، امنیت، فرهنگ، سیاست خارجی و فضای مجازی و علم و فناوری گنجاند که حاوی نکات بسیار جامعی در خصوص مسائل کشور است.

وی  از دولتمردان خواست هفت اولویت و سرفصل مهم رهبر انقلاب را جامه عمل بپوشانند.

بانک‌ها به بانکداری اسلامی را رعایت کنند/آسمان ایران برای دشمنان ناامن است

امام جمعه موقت تبریز به 10 شهریور روز بانکداری اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: بانک‌ها مسائل شرعی را رعایت و بیشتر دقت کنند.

آل‌هاشم با اشاره به سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی در روز دهم شهریور سال 1387 اظهار داشت: قرارگاه پدافند هوایی حراست از آسمان و تمام مراکز حساس و حیاتی را به عهده دارد و همواره آماده مقابله با هرگونه تهدیدات هوایی است.

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه امروز پدافند هوایی همانند چتری امن، از آسمان کشور حراست می‌کند، گفت: آسمان ایران برای دشمنان ناامن است.

وی با اشاره به روز پزشک و روز داروساز و گرامیداشت دو دانشمند بزرگ ابوعلی سینا و زکریای رازی، ضمن تبریک این روز به جامعه پزشکی و داروسازی بر اهمیت این امور تاکید کرد و از وزارت بهداشت و درمان خواست توجه بیشتری به طب سنتی و اسلامی داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.