قدس آنلاین-شهرکرد- هومن نجاتی: همه دستگاه ها برای ساخت، تکمیل و تحویل مسکن مهر و رفع مشکلات مردم در چهارمحال و بختیاری تلاش کرده ولی بدهی های ایجاد شده نیازمند اعتبار است.

واگذاری۸۰۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در  شورای تامین مسکن استان در خصوص طرح مسکن مهر گفت: با افتتاح‌های صورت گرفته در هفته دولت امسال،800 هزار واحد مسکن  در دولت یازدهم به بهره‌برداری رسید.

احمد اصغری مهرآبادی افزود: دو میلیون و 215 هزار واحد مسکن مهر در کشور احداث شد که عملیات اجرایی یک میلیون و 915 هزار واحد آن تاکنون به اتمام رسیده است.
اصغری مهرآبادی تصریح کرد: با افتتاح‌های هفته دولت افتتاح واحدها به 800 هزار واحد در سه سال گذشته می‌رسد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، چهارمحال و بختیاری را از استان‌های موفق در کشور در زمینه مسکن مهر عنوان کرد و گفت: دوهزار و 200 واحد مسکن مهر باقیمانده در استان، در دهه فجر امسال می‌تواند به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: همه دستگاه ها برای ساخت، تکمیل و تحویل مسکن مهر و رفع مشکلات مردم در چهارمحال و بختیاری تلاش کرده ولی بدهی های ایجاد شده نیازمند اعتبار است.
 

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با اختصاص یک‌هزار میلیارد تومان به وزارت نیرو برای خدمات زیر بنایی مسکن مهر از قبیل آب، برق و گاز، 400 میلیارد تومان از محل ماده 10 و 12، 100 میلیارد تومان از واگذاری انشعابات به مردم و 250 میلیارد تومان متفرقه اعتبار، مشکل عمده مسکن مهر مرتفع خواهد شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.