رئیس کمیته آموزش مجلس از اعلام نتیجه نهایی رسیدگی به رانت تحصیلی برادر و دستیار رئیس‌جمهور در روزهای آینده خبر داد.

اعلام‌‌ نظر کمیته آموزش مجلس درباره رانت «فریدون» در آینده نزدیک

به گزارش قدس آنلاین،حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی رئیس کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از روند پیگیری تحصیل توصیه‌ای «حسین فریدون» برادر رئیس جمهور در کمیسیون متبوش، اظهار کرد: براساس گزارش رسیده از وزارت علوم درباره تحصیلات وی، این کمیته موضوع را در دست بررسی دارد.
رئیس کمیته آموزش عالی، افزود: از همان ابتدای کار که موضوع تحصیل توصیه‌ای وی در رسانه‌ها مطرح شد، این کمیته بررسیهای خود را صورت داد و تا حصول نتیجه این روند ادامه پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه نتیجه این کمیته درباره رانت تحصیلی «حسین فریدون» تا چند روز آتی نهایی می‌شود، تأکید کرد: اگر موضوع  برادر رئیس جمهور در این کمیته اثبات شود، حتماً این موضوع برای افکار عمومی اطلاع رسانی می‌شود.
پیشتر زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با تسنیم از ارجاع گزارش وزارت علوم درباره تحصیل سفارشی «حسین فریدون» برادر رئیس جمهور به این کمیسیون خبر داد.
به تازگی شماری از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جهور خواستار پاسخگویی وی درباره اتهامات برادرش از جمله تحصیل توصیه‌ای در مقطع دکتری دانشگاه شهید بهشتی شده بود.
در همین زمینه حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس به تسنیم گفته بود که تخلفات «حسین فریدون» دستیار و برادر رئیس‌جمهور را به دولت انتقال داده‌ایم، اما رئیس‌جمهور در این باره جوابی به نمایندگان نمی‌دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.