جمعی از دانشجویان دانشگاه سوره در پوسترهای خود هوای پاک را مطالبه کردند.

پوسترهایی که هوای پاک را مطالبه می‌کنند + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزارش فارس، نمایشگاه گروهی پوستر «هوای پاک» از 5 شهریور در گالری شلمان برگزار شده است؛ در این مجموعه 25 پوستر در اندازه 50 در 70 با محوریت هوای پاک و نقد آلودگی هوا به نمایش گذاشته و علاقه‌مندان می‌توانند تا 10 شهریور از ساعت 16 تا 20 به این نگارخانه مراجعه کنند.

 

«پژمان دادخواه» مدرس دانشگاه سوره که مسئولیت راهنمایی و انتخاب این مجموعه را بر عهده دارد، در این باره اظهار داشت: به نظر من یکی از اهداف هنر خدمت به جامعه و آموزش افراد جامعه جهت رسیدن به تعالی است. ضمن اینکه هنر باید در خدمت اخلاق و ترویج خوبی‌ها باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این روزها داشتن هوای پاک به یکی از آرزوهای ما بدل شده است و به دلیل اهمیت و ضرورت این امر، موضوع هوای پاک را به دانشجویان ارائه دادم و دانشجویان با شوق و علاقه آثار خوبی را ارائه دادند.

دادخواه خاطرنشان کرد: این آثار با تکنیک و شیوه‌های متفاوت اجرا شده است و دانشجویانی از جمله سهراب گلستانه، شروین اناری، آیدا ناجی، زاهده حسینی‌پور، نعیمه نعیمی، سارا نوبختی، مارال میرزایی، سارا قاسمی، مهدی گرامی، علیرضا قنبر پور، شادی نخعی، الهام یکتانیا، اسماء شریفی، مریم خلج، شیما شجاعی، مرجان امیری، مهسا دوراندیش، مریم ابراهیمی، سید علیرضا محسنی در این مجموعه اثر ارائه دادند.

تعدادی از آثار این نمایشگاه را در ادامه می‌بینیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.