قدس آنلاین:۸۴طرح عمرانی، زیربنایی وخدماتی در شهرستان اسفراین باحضور دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بهره برداری شد.

بهره برداری از ۸۴ طرح عمرانی وخدماتی در اسفراین

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، برای تکمیل و بهره برداری از این طرح‌ها افزون بر ۴۶۰میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه در آیین بهره برداری همزمان از این طرح‌ها گفت:با گشایشی که در تامین اعتبارات طرح های عمرانی و تولیدی در سال جاری شاهد خواهیم بود و با توجه به همکاری مطلوب نمایندگان مجلس و تصویب اصلاحیه بودجه امیدواریم تا پایان سال جاری اعتبارات همه طرح‌ها ی مصوب سفر رئیس‌ جمهور ی به خراسان شمالی تخصیص یابد و به بهره برداری برسد.
محمدباقر نوبخت همچنین در حاشیه این مراسم با اشاره به برنامه دولت یازدهم در اختصاص تسهیلات برای رونق بخش تولید به 7500واحد تولید کننده در کشور خاطرنشان کرد: در خراسان شمالی نیز ۲۲۲ طرح برای بهره‌مندی از این تسهیلات شناسایی شده و با این تسهیلات پیش بینی می شود در سراسر کشور برای ۱۵۰هزار نفر اشتغالزایی شود.
استاندار خراسان شمالی نیز با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم طی سه سال گذشته، عبور عزتمندانه از بحران هسته ای و تبدیل آن به فرصت در توسعه کشور گفت: موفقیت‌های دولت تدبیر و امید با وجودهمه تنگناهای ناشی از تحریم‌ها ی ظالمانه و فضاسازی‌ها ی کاری و توهین و افترا ها به دست آمده است.
محمدرضا صالحی با یاد آوری بهره برداری از ۶۰۲طرح با هزینه کرد بیش از ۵۱۱۲میلیاردریال دراین استان طی هفته دولت تصریح کرد: با وجود محدودیت‌های اعتبارات، سیر صعودی طرح‌ها را در استان ازجمله در اسفراین شاهد بوده ایم.
گفتنی است:نوبخت همچنین از یک واحد تولید کننده قطعات فولادی در اسفراین دیدن کرد و برای حل مشکل نقدینگی و تسهیلات آن قول مساعد داد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.