رییس مجلس شورای اسلامی منافقین را سفاک ترین جریان تروریستی در دنیا دانست و گفت که حمایت غرب از این گروهک تروریستی دامن آنها را خواهد گرفت.

منافقین سفاک‌ترین جریان تروریستی در دنیا هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، علی لاریجانی در مراسم افتتاح سد کوچری در گلپایگان اظهار کرد: منافقین از هیچ ضربه‌ای به ملت ایران کوتاهی نکردند. آنها حتی بعد از پذیرش قطعنامه 598 صدام را تحریک کردند که از طریق مرزها دوباره به ما حمله کنند و می‌خواستند در عملیات مرصاد با نفربرهایی که از سوی رژیم صدام در اختیار گرفته بودند ظرف چند ساعت به تهران بیایند و اوین، جماران و صداوسیما را بگیرند که خوشبختانه نیروهای مقاوم و فداکار در ابتدای کار جلوی آنها ایستادند.
وی افزود: منافقین در مراحل مختلف ضربه زدن به ملت ایران را پیگیری می کردند و بعدها هم ترورها را در داخل ادامه دادند و شاید اگر به کارنامه منافقین نگاه کنیم سفاک ترین جریان تروریستی در دنیا هستند.
رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این فضاحت غربی هاست که گول این گروه تروریستی را می خورند و فکر می کنند می توانند از آنها در مقطعی استفاده تاکتیکی کنند در حالیکه این کار دامن خودشان را می گیرد همان طور که برخورد آنها با سایر تروریست ها برای آنها مشکل ساز خواهد شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.