قدس آنلاین – سبزوار: طي مراسمي و همزمان با آخرين روز از هفته دولت، ۱۱ طرح توسعه معابر شهري(عمراني، خدماتي) شهرداري سبزوار افتتاح و به بهره برداري رسيد.

۱۱ طرح عمراني و خدماتي شهرداري سبزوار به بهره برداري رسيد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار ، این طرح ها در مجموع با اعتباري بالغ بر  ۵۲ ميليارد و ۲۷۵ ميليون تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

معاون استاندار و فرماندار ويژه سبزوار در این مراسم با بيان اينكه هفته دولت فرصت مغتنمي براي بيان عملكرد قابل قبول دولت و دولتمران به عنوان دستگاه اجرايي و حاكميتي كشور است، گفت: عليرغم همه چالش ها، دولت در ۳ سال گذشته خدمات ارزشمندي در بخش هاي راه و شهرسازي، كشاورزي، ارتباطات، بهداشت و… به مردم ارائه داده است.

احمد برادران افزود: موضوع انرژي هسته اي و برجام يكي از چالش هاي حوزه سياست بين المللي و خارجي بود كه با رهبري داهيانه رهبر معظم انقلاب و اقتدار رئيس جمهور خوشبختانه  به مرحله خوب و قابل قبولي رسيده است.

وي با اشاره به اینکه در سال هاي گذشته ايران با رتبه ۲ جزو يكي از ۵ كشور متورم دنيا بود، ادامه داد : در اين زمينه رشد اقتصادي منفي ۶، نرخ تسهيلات و سپرده ۲۴ درصد انگيزه اشتغال و سرمايه را از بين برده بود كه با درايت دولتمردان اين مسئله مهم تا حدودي برطرف شده است.

وی با بيان اينكه ۷ هزار طرح نيمه تمام در كشور وجود دارد، یادآورشد : از اين تعداد۲۵۵ طرح در سبزوار وجود دارد كه داراي پيشرفت ۱۰ تا ۹۰ درصدي است كه هم اينك خوشبختانه شاهد اتقافات خوبي در اين زمينه هستيم.

فرماندار سبزوار با بيان اينكه با همت شورا و شهرداري اقدامات خوبي در حاشيه شهر و بازآفريني شهري سبزوار از دوسال گذشته صورت گرفت، یادآورشد : ۱۱۴ برنامه اقدام در دستور كار دستگاه هاي اجرايي شهر قرار گرفت كه احداث اين ايستگاه در منطقه عيدگاه نمونه اي از آن است.

وي با اظهار اينكه عملكرد شهرداري در حوزه نوسازي ناوگان شهري و آسفالت قابل قبول است، خاطر نشان کرد : در اين راستا تا پايان مهرماه سال جاري ۲۰۰ تاكسي نوسازي جايگزين اين تعداد خودروهاي  فرسوده خواهد شد.

او همچنين گفت: در سال های اخیر ۲۹۳ کیلومتر جاده در این شهرستان احداث یا آسفالت شده و در زمینه مدارس، خانه های بهداشت، راه های دسترسی به مزارع، آبیاری تحت فشار و کمک به کشاورزان و روستائیان مناطق محروم این شهرستان فعالیت های مناسبی مشاهده می شود.

معاون فني و عمراني شهرداري سبزوار هم در اين مراسم اضافه کرد : در سال جاري شهرداري ۳۵ طرح عمراني، خدماتي و تاسيساتي را در دست اقدام دارد كه از اين تعداد ۱۱ طرح آن در هفته دولت با اعتباري بالغ بر ۵۲ ميليون و ۲۷۵ ميليون تومان افتتاح و به بهره برداري رسيد.

 انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.