احمد امیرآبادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی امروز (سه شنبه ۹ شهریور) قوه مقننه بیانیه ۲۰۳ نماینده مجلس در حمایت از مردم بحرین را قرائت کرد.

اقدام ناقض حقوق‌ بشر از سوی بحرین

یبه گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

(وَانْتَصَرُوا مِنْ بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ)

«مؤمنان به هنگامی‌که مورد ستم واقع می‌شوند به دفاع از خویشتن برمی‌خیزند و به‌زودی آنها که ستم کردند می‌دانند که بازگشت‌شان به کجاست» (سوره الشعرا، آیه 227)

مردم مسلمان و مظلوم بحرین سال‌هاست تحت ستم و اقدامات خصمانه،‌کینه‌توزانه و ضدبشری رژیم آل خلیفه قرار گرفته‌اند و با سلاح صبر و همت والا در حالی به مقابله و مبارزه با این حکام جور و ظالم پرداخته‌اند که سازمان‌های بین‌المللی در شعاع زر و زور و تزویر در برابر چنین پرونده سیاه و تاریک در سکوت مرگبار فرو افتاده‌اند و بدون هیچ حرکتی در برابر این ستم‌ها به نظاره نشسته‌اند.

اقدام نابخردانه دولت‌مردان بحرین علیه فقیه مجاهد و عالم فرزانه، حضرت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، علاوه بر نقض حقوق‌ بشر و شهروندی،‌ نقض حقوق شیعیان در داشتن آزادی دین از طریق اقدام علیه چهره سرشناس و رهبر دینی آنهاست.

تردیدی نیست که این عمل غیرانسانی موجب شعله‌ور شدن انقلاب اسلامی بحرین و شکل‌گیری قیامی ویرانگر علیه رژیم وابسته و حاکم بر این کشور خواهد بود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تعرض حاکمان بحرین به این عالم برجسته و تضییع حقوق شهروندی و صدها جنایت دیگر ازجمله به زندان کشاندن کودکان و زنان و دستگیری رهبران سیاسی و دینی که نشانه بلاهت آن رژیم است، محکوم نموده و این موضوع را رسوایی بزرگ و تاریخی برای جوامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر کشورهای آمریکا، عربستان سعودی و رژیم آل خلیفه می‌دانند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.