کمال دهقانی فیروزآبادی گفت: تاکنون مجلس و کمیسیون امنیت ملی در موضوع بکارگیری و استقرار سامانه دفاعی اس ۳۰۰، ورود نکرده است چراکه این کار در تخصص نمایندگان مجلس نیست.

 مجلس و کمیسیون امنیت ملی در موضوع بکارگیری و استقرار سامانه دفاعی اس ۳۰۰، ورود نکرده است

به گزارش قدس آنلاین،کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده مردم تفت و میبد و نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  میزان، با اشاره به خبرهای منتشرشده در خصوص مکان استقرار سامانه موشکی اس 300 در کشور اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که موضوع استقرار سامانه های دفاعی در نقاط مختلف سرزمینمان، کاملا به سیستم پدافند هوایی و نیروهای مسلح ما مربوط می شود.
وی افزود: نیروهای دفاعی و نظامی ما در حوزه تخصصی خودشان و با اتکا به دانشی که دارند باید مجموعه سیستم ها و شبکه های پدافندی را با همدیگر به کار بگیرند تا تمامی آسمان و فضای ایران از گزند هر گونه تعرض مصون نگه داشته شود.
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نظارت بر اجرای استقرار سامانه های دفاعی وظیفه اصلی مجلس در بکارگیری سامانه اس 300 است تصریح کرد: تا کنون مجلس و کمیسیون امنیت ملی در موضوع بکارگیری و استقرار سامانه دفاعی اس 300، ورود نکرده است چراکه این کار در تخصص نمایندگان مجلس نیست.
دهقانی فیروزآبادی در پایان نیز گفت: قطعا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به دلیل اهمیت موضوع، بحث ها و جلساتی را با قرارگاه پدافند هوایی خواهد داشت ولی قرار نیست به بعضی از مسائل تخصصی که تنها به حوزه پدافند هوایی مربوط می شود ورود پیدا کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.