نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ماجرای حقوق‌های نجومی در هلال‌احمر در حال تکرار است و داروهای فاسد و دست دلالان در هلال‌احمر مشاهده می‌شود و اگر اقدام لازم در خصوص این سازمان صورت نگیرد مجلس وارد تحقیق و تفحص خواهد شد.

افراد چند فیشه در هلال احمر وجد دارد/داروهای فاسددر دست دلالان در هلال احمر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، غلامعلی جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (10 شهریور 95) گفت: منافقین دیروز داعشی‌های امروز هستند. الگوی داعش برای قتل عام مردم مظلوم منطقه روش منافقین است.

وی افزود: ما عاملان شهادت 230 هزار شهید جریان تکفیری انقلاب و 8 سال دفاع مقدس را صرفا منافقین می‌دانیم و اینگونه نیست که بگوییم منافقین فقط 17 هزار نفر را به شهادت رساندند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این خائنین مزدور ستون پنجم دشمن و صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بودند و قطعا می‌بایست به سزای اعمالشان برسند.

جعفرزاده خطاب به رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: اوضاع هلال احمر مناسب نیست. داستان فیش‌های نجومی در هلال احمر در حال تکرار شدن است. افراد چند فیشه در هلال احمر وجود دارند. داروهای فاسد تاریخ گذشته و دست دلالان در هلال‌احمر مشاهده می‌شود.

وی افزود: اگر اقدام لازم در خصوص هلال‌احمر صورت نگیرد مجلس وارد تحقیق و تفحص خواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.