قدس آنلاین- یزد : کارشناس نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان یزد گفت : با تلاش اکیپ نظارت و بازرسی شبکه دامپزشکی شهرستان یزد ۵ تن فرآورده خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف از مراکز عرضه فراورده های خام دامی جمع آوری و معدوم شد.

نظارت مستمر بر واحدهای عرضه فراورد های خام دامی در  شهرستان یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سید جلال میرشمسی با اعلام این خبر اظهارداشت : طی بازدید بازرسان این شهرستان 5 تن فرآورده خام دامی که از نظر بهداشتی غیر قابل مصرف بودند از مراکز عرضه سطح شهرستان جمع آوری شد و معدوم گردید.

وی افزود : در خصوص سلامت مردم با کوچکترین تخلفات نیز برخورد صورت می گیرد تا زمینه برای فعالیت سودجویان فراهم نگردد  و پرونده متخلفین جهت بررسی و صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد ارسال شده است.
میرشمسی تصریح کرد: شهرستان یزد در حال حاضر بیش از 600 واحد عرضه فرآورده های خام دامی دارد که بازرسان این شبکه به صورت دوره ای به تمامی این واحدها سرکشی نموده و فعالیت آنها را زیر نظر دارند.

کارشناس نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان یزد در پایان از مردم خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه ی تولید ، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی در شهرستان یزد جهت رسیدگی از طریق شماره تلفن 36287961 مراتب را به کارشناسان دامپزشکی اطلاع دهند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.