قدس آنلاین- یزد: در آستانه عيد بزرگ غدير خم، طرح پيام بران پيامبر با نگاه ويژه به حديث نبوي مبني بر «بايد كه سخن مرا حاضران به غايبان و پدران به فرزندان برسانند تا روز رستاخيز» در حال اجراست.

پيام بران پيامبر در فضاي مجازي فعال شدند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، اين طرح طي دو سال گذشته از 40 روز قبل از عيد غدير آغاز شده و احاديث معتبر از معصومين و پيامبر (ص) در مورد ولايت اميرالمومنين (ع) در قالب اين طرح منتشر مي‌شود.

بر اساس اين طرح، احاديث ياد شده در قالب كارت پستال در كانال تلگرامي مبشر غدير به نشاني @mobasherghadir و سايت مبشر غدير به نشاني www.mobasherghadir.ir بارگذاري شده است.

اين كارت‌ها با عنوان «من به تو گفتم، تو هم به ديگران بگو» قابل دسترسي است و در طول 40 روز تا غدير، هر روز يك حديث در راستاي عمل به فرمايش پيامبر اكرم (ص) نمايه مي‌شود.

در پايان طرح، 40 حديث معتبر از ائمه معصومين (ع) و پيامبر مكرم اسلام حضرت محمد (ص) در مورد ولايت حضرت علي (ع) در دسترس علاقمندان و همه افرادي كه مي‌خواهند پيام بر پيغمبر باشند، قرار گرفته است.

اين طرح با هدف ترويج آيات و احاديث در مورد ولايت و احياي فرهنگ غدير همچنين تاكيد بر وظيفه همه مسلمين اعم از شيعه و سني بر رساندن پيام حضرت محمد (ص) از سوي ستاد مبشر غدير شهرداري يزد اجرا مي‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.