قدس آنلاین - کرمان - علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه در نشست ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: کرمان به عنوان یکی از استان های پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور، اقدامات عمل گرایانه ای را در دست اجرا دارد که کارنامه آن تا پایان سال جاری ارائه می شود.

قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) یار و همراه دولت است

وی خدمات بسیج را در دوران سازندگی و هم اکنون، ارزشمند خواند و گفت: با توجه به فرموده امام خمینی (ره) درباره سپاه، هم در دوران دفاع مقدس تجربه کره ایم و هم امروز می بینیم که اگر سپاه نبود، کشور نبود.

استاندار کرمان گفت: کارنامه راستی آزمایی اقتصاد مقاومتی در این استان تا پایان سال جاری تدوین و ارائه می شود.وی خدمات بسیج را در دوران سازندگی و هم اکنون، ارزشمند خواند و گفت: با توجه به فرموده امام خمینی (ره) درباره سپاه، هم در دوران دفاع مقدس تجربه کره ایم و هم امروز می بینیم که اگر سپاه نبود، کشور نبود.
وی به نقش سردار سلیمانی در امنیت ملی و امنیت منطقه اشاره و عنوان کرد: سپاه، نهادی مردمی و میراث مجاهدین دوران دفاع مقدس است و امروز اراده کرده در حوزه سازندگی کشور نقش مهمی را ایفا کند و از این رو در حال حاضر قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) یار و همراه دولت است.
استاندار کرمان حضور قرارگاه خاتم الانبیاء در کرمان را بسیار پررنگ دانست و گفت: بی شک در این حوزه نیز سپاه می تواند نقش راهبردی داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: استان کرمان در خط اعتدال واقعی حرکت می کند و در حوزه سیاسی منشور همدلی با حضور همه گروه های سیاسی امضا شده و خوشبختانه در این مدت استان کرمان کمترین حاشیه سیاسی را داشته است.
رزم حسینی افزود: با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و همراهی 56 امام جمعه در استان، وحدت سیاسی برای اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصادی حاصل شده است.
وی با تاکید بر اینکه امروز امنیت کشور مرهون خیمه برافراشته شده ولایت فقیه است گفت: اقتصاد مقاومتی در استان کرمان به دنبال مردمی کردن اقتصاد است.
استاندار کرمان بیان کرد: اقدامات استان کرمان در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی از حدود 30 ماه قبل آغاز شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.