در پی درگیری های شدید بین ارتش سوریه و گروههای تروریستی در حومه شمالی حماه، بیش از ۵۰ تروریست کشته و بیش از ۵۰ تن هم زخمی شدند.

درگیری‌های شدید در حومه شمالی حماه و هلاکت ۷۰ تروریست + عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، در پی حمله گروههای تروریستی به موانع و مناطق ارتش سوریه در حومه شمالی حماه که از چند محور صورت گرفت، بار دیگر درگیری‌ها در این منطقه بعد از یکسال آرامش کامل، از سرگرفته شد.

بر اساس این گزارش، درگیری‌های شدیدی بین یگانهای ارتش سوریه و گروههای تروریستی در اطراف دو شهرک البویضه و معرکبه در حومه شمالی حماه، در گرفت که در پی این درگیری‌ها 50 تروریست کشته و بیش از 50 تن زخمی شدند.

در این درگیری‌ها همچنین دو دستگاه تانک تروریستها در اطراف شهرک البویضه منهدم شد. همچنین درگیری‌هایی بین نیروهای سوری و تروریستهای النصره در شهرک صوران در گرفت.

همچنین یگانهای نظامی سوریه رحبه الخطاب و انبارهای شهرک خطاب در حومه شمال غربی حماه را به کنترل خود در آوردند.

در سایه درگیری‌های شدید در حومه شمالی حماه، گروههای تروریستی در جنایتی جدید، 12 زن و دختر استان ادلب که به شهرک طیبه الامام در حومه حماه مهاجرت کرده بودند، به شهادت رساندند.

این در حالی است که یگانهای ارتش سوریه شب گذشته به منظور جلوگیری از حمله تروریستها و به کنترل در آوردن مواضعی که آنها در حومه شمالی حماه اشغال کرده بودند، تجهیزات نظامی بیشتری به این منطقه ارسال کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.