قدس آنلاین- تبریز: امام جمعه هشترود با بیان اینکه فیش‌های حقوقی به کجا رسید چرا عاملان آنها محاکمه نمی‌شوند،گفت: امانت‌دار نامیدن غارتگران بیت‌المال جای سئوال دارد.

امانت‌دار نامیدن غارتگران بیت‌المال جای سئوال دارد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود در خطبه‌های نماز جمعه هشترود اظهار داشت: مگر با شکم خالی می‌شود کنسرت نگاه کرد و دلخوشی کرد.

وی گفت: نباید مباحث اصلی و رفاه و اشتغال مردم از یاد برود و به جای کارهای اصلی به دنبال کارهای غیرفرعی رفت.

خطیب جمعه هشترود افزود: مسئولان جواب بدهند که برجام به کجا کشیده شد و ملت باید بدانند که سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در برجام به کجا رسیده است.

وی گفت: بدعهدی‌های آمریکا از اول انقلاب برای همه مشهود بوده حالا چرا از بدعهدی‌ها نمی‌گویند و مردم را با کارهای فرعی مشغول کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان هشترود با اعلام اینکه این کارها نباید شوی تبلیغاتی باشد، ادامه داد: حریم بزرگان و مراجع نباید هتک حرمت شود زیرا مراجع اجازه ورود کنسرت به حریم رضوی را نمی‌دهند.

رحیمی با بیان اینکه فیش‌های حقوقی به کجا رسید چرا عاملان آنها محاکمه نمی‌شوند، افزود: عده‌ای غارت بیت‌المال می‌کنند و به‌نام امانت‌دار مردم مطرح شده‌اند.

وی در ادامه به تقوا اشاره کرد و گفت‌: دشمنی‌ها نباید در مدار تقوا و عدالت عدول کند و انسان به خاطر پست و مقام عزت و تقوای خود را از دست بدهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.