قدس آنلاین- تبریز: امام جمعه شهرستان میانه موانعی از جمله امور مالیاتی را سبب ناامیدی و دلسردی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان عنوان کرد و گفت: این امر زنگ خطر بوده و مسئولان باید چاره‌اندیشی کنند.

 کارد به استخوان تولیدکنندگان رسیده است/ ناامیدی و دلسردی تولیدکنندگان زنگ خطر است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی عصر امروز در جلسه رفع موانع تولید در شهرستان میانه با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی، با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد(ع) به ذکر روایتی از ایشان پرداخته یادآور سه نکته مهم برای پیشبرد امور انسان شد.

وی گفت: حق کسی که خداوند پشتیبان او باشد هرگز ضایع نشده، همچنین هیچ کس نمی تواند از خدا فرار کند بلکه باید حق تکلیف و ادا کند تا خداوند از او راضی باشد و نکته سوم اینکه هر کس تکیه‌گاهی به جز خدا داشته باشد خداوند او را رها خواهد کرد پس هیچ وقت نباید از یاد خدا غافل شویم.

حامدی از استاندار آذربایجان‌شرقی در امیدواری دادن به تولیدکنندگان با تشکیل کارگروه تقدیر کرده افزود: اکثر مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مربوط به استان بوده و تقاضا داریم که در رفع این مشکلات اقدام لازم را انجام دهند زیرا مشکلات تولید کارد را به استخوان رسانده است.

وی موانعی از جمله امور مالیاتی را سبب ناامیدی و دلسردی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان عنوان کرد و افزود: این امر زنگ خطر بوده و مسئولان باید چاره اندیشی کنند.

امام جمعه شهرستان میانه  اظهار امیدواری کرد که حضور استاندار همچون گذشته مایه خیر و برکت در شهرستان و خروجی این جلسه رفع شدن مشکلات تمامی تولیدکنندگان باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.