۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 418919

قدس آنلاین/ کاهانی مقدم: مرد ۳۶ ساله‌ای ظهر پنج شنبه گذشته داخل مغازه‌اش در کوی امیر مشهد به زندگی خود خاتمه داد.

   مرگ خودخواسته مرد جوان داخل مغازه الکتریکی

به گزارش خبرنگار ما ساعت حدود 4 بعدازظهر پنجشنبه، مادر این مرد که از نرفتن پسر جوانش به خانه برای صرف نهار نگران شده بود، فاصله نزدیک خانه تا مغازه الکتریکی او را طی کرد تا علت را جویا شود.

لحظاتی بعد وقتی به مغازه رسید و با درهای بسته آن روبه رو شد، سر خود را به شیشه چسباند تا فضای داخل مغازه را بهتر ببیند، اما ناگهان گویی تمام دنیا برسرش آوار شده؛ تا جایی که در توان داشت، فریاد کشید و از مردم کمک خواست. با فریاد و شیون این زن جمعی از مردم، همسایه‌ها و کسبه محل گرد وی جمع شدند و زمانی که با اشاره پیرزن متوجه جسد حلق آویز شده پسر او داخل مغازه الکتریکی‌اش شدند، بلافاصله تلفنی از نیروهای اورژانس 115، مأموران انتظامی و آتش نشانی کمک خواستند که دقایقی بعد با حضور اکیپ‌های امدادی و پلیس، قفل در مغازه باز شد اما معاینه پرسنل اورژانس از مرگ حتمی این مرد حکایت داشت.

به همین خاطر مأموران کلانتری آبکوه (حاضر در محل) مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب اطلاع دادند و متعاقب آن قاضی سیدجواد حسینی به همراه اکیپی از کارآگاهان اداره جنایی، پزشکی قانونی و عوامل بررسی صحنه جرم در محل حضور یافتند و بدین وسیله تحقیقات وسیع قضایی و پلیسی پیرامون مرگ مشکوک این مرد مغازه دار آغاز شد.

بنابراین گزارش در بررسی‌ها و تحقیقات اولیه مقام قضایی و کارآگاهان مشخص شد که متوفی مردی 36 ساله و دارای همسر و یک فرزند و مالک مغازه الکتریکی بوده که در آن دست به خودکشی زده است.

براساس همین تحقیقات با توجه به نامه‌ای 3 صفحه‌ای که از متوفی برجای مانده بود، این احتمالکه او به دنبال یک سری اختلافات مالی وخانوادگی اقدام به مرگ خودخواسته کرده است، قوت گرفت.

باتوجه به معاینات و نظریه پزشکی قانونی که ساعت فوت این مرد را حدود ساعت 13 ظهر پنجشنبه اعلام کرد، وی هنگام خلوت شدن خیابان و پس از بستن در مغازه‌اش با ریموت کنترل، خود را از سقف مغازه حلق آویز کرده و پیش از آن نیز ظاهراً یک سرنگ حاوی هوا را به داخل مچ دستش تزریق کرده است.

در همین حال با دستور ویژه دکتر سیدجواد حسینی، قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات گسترده کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان برای حل معمای مرگ این مرد جوان آغاز شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.