قدس آنلاین- بیرجند: فرماندار بیرجندبا گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظم و امنیت گفت: اگر امروز در خراسان جنوبی و کشور امنیت پایداری را شاهد هستیم، مرهون جانفشانی شهداء است که وظیفه داریم قدردان خون آنان باشیم.

امنیت پایدار در خراسان جنوبی مرهون جانفشانی شهداء است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، علی ناصری ‌در مراسم معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند اظهار داشت: امنیت در شهرستان بیرجند و خراسان جنوبی با همکاری مردم میسرمی شود که مردم استان در این راستا تاکنون همکاری خوبی داشته اند.

فرماندار شهرستان بیرجند گفت: فرمانده انتظامی خراسان جنوبی توجه ویژه به مرکز استان دارد و همیشه ما را در انجام وظیفه و تأمین امنیت شهر بیرجند کمک می‌کند.

ناصری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظم و امنیت افزود: اگر امروز در خراسان جنوبی و کشور امنیت پایداری را شاهد هستیم، مرهون جانفشانی شهداء است که وظیفه داریم قدردان خون آنان باشیم.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان بیرجند و خراسان جنوبی به لحاظ شاخص تدین و دینداری در جایگاه خوبی قرار دارند که این شاخص در کاهش جرم و پیشگیری موثر است، گفت: امیدواریم با همکاری خوب مردم شاهد افزایش و ارتقاء شاخص های امنیتی باشیم.

در این مراسم از خدمات سرهنگ شجاعی نسب قدردانی و سرهنگ علیرضا امیرآبادی زاده به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند معرفی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.