سوال جدی اینجاست. سازمان بازرسی کل کشور دقیقا چه می‌کند؟ آیا قبل از اینکه روزنامه‌ها و سایت‌ها ماجرای حقوق های نجومی و املاک شهرداری را افشا کنند سازمان بازرسی از آنها بی خبر بوده؟ آنقدر سیستم نظارتی ضعیف است؟ یا اینکه خدایی ناخواسته خبر داشته و اقدامی نکرده؟ جرم این غفلت اگر عامدانه بوده کمتر از آن خیانت نیست.

 سازمان بازرسی کل کشور چه می‌کند؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نسیم، متن یادداشت علی اکبری، عضو شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت به این شرح است:

مساله حقوق های نجومی و املاک شهرداری دو موضوع تاسف بار و ناراحت کننده ای برای نظام اسلامی است. دردی که سالها نظام طاغوت را بخاطر آن تقبیح می کردیم و الان به جان جمهوری اسلامی افتاده.

آیا این پدیده های شوم و فساد های اقتصادی در دولت و شهرداری از قبل نبوده و خلاصه در این دو نهاد است و دیگر قسمت های نظام آلوده به چنین مواردی نشده؟

تمام مشکل و بدبختی ما این است که دستگاه قضایی قاطعیت در برخورد ندارد. ما خواستار بازداشت و محاکمه ی خاطیان در این دو پرونده هستیم و باید هر کس در هر جایگاه سیاسی ای که قرار دارد و به بیت المال خیانت کرده محکوم شود. کاش اندکی، فقط اندکی به فرمایشات مولای متقیان علیه السلام در مواجهه با فساد عمل می کردیم.

سوال جدی اینجاست. سازمان بازرسی کل کشور دقیقا چه می کند؟ آیا قبل از اینکه روزنامه ها و سایت ها این دو ماجرا را افشا کنند سازمان بازرسی از آن ها بی خبر بوده؟ انقدر سیستم نظارتی ضعیف است؟ یا اینکه خدایی ناخواسته خبر داشته و اقدامی نکرده؟ جرم این غفلت اگر عامدانه بوده کمتر از آن خیانت نیست.

این نمی شود که مدام این صحبت شهید بزرگوار رجایی را به مردم یادآور شویم که "ما یک تکه نان را سی و پنج میلیون نفری می خوریم ولی عزتمان را نمی فروشیم" بعد از آن طرف عده ای از مسئولان حق هشتاد میلیون ایرانی را بخورند و به بیت المال خیانت کنندو در رفاه زندگی کنند. ملت برای ارزشهای نظام دیروز در هشت سال دفاع مقدس و امروز در عراق و سوریه شهید می دهند و سختی های معیشتی را متحمل می شوند اما تعدادی از مسئولان نظام در عافیت و رفاه حق نداشته ی خود را نسبت به انقلاب از جیب ملت می ستانند. مگر نشنیده اید که "الناس علی دین ملوکهم"؟ بترسید که ایمان انقلابی و اسلامی مردم را با این کار ها دارید تضعیف می کنید.

حال ملت از فساد و نفاق موجود در سیستم به هم می خورد. اگر قوه ی قضاییه قاطعیت داشت و حق طلبانه خاطیان را مجازات می کرد امروز وضع کشور این نبود. اگر مردم می دیدند که نظام به مسئولان فاسد رحمی نمی کند و حقشان را از مشت عده ای گردن کلفت سیاسی می گیرد، تمام قد پشت نظام و دستگاه قضایی می ایستادند و پشتیبانشان می بودند اما حیف....

در پایان مجددا در خواست محاکمه ی بدون مماشات درباره ی دست اندازان به بیت المال را در دولت و شهرداری و هر نهاد دیگر را تکرار و خواستار روشن شدن ابعاد غفلت و بی توجهی سازمان بازرسی کل کشور و دیگر نهاد های نظارتی هستم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.