قدس آنلاین - کرمان : علیرضا رزم حسینی در نخستین جشنواره اسناد و آثار نظم و امنیت استان کرمان افزود: مردم به کار راستگویان نمره می دهند و امنیت پایداراستان کرمان را به خوبی درک می کنند و می بیننند که اعتدال واقعی در این استان مدنظر است.

فداکاری های دوران دفاع مقدس را نباید فراموش کرد و نباید دعوای آب، نان و اصلاح طلبی و اصولگرایی داشت

استاندار کرمان با اشاره به اینکه با جهل و فقر نمی توان به امنیت پایدار و توسعه رسید، گفت: هرچه میزان آگاهی مردم بیشتر باشد، امنیت نیز ارتقاء بیشتری خواهد یافت.

رزم حسینی با تاکید بر اینکه به عنوان مثال مردم هیچگاه خدمات بنیاد مستضعفان که ایده پرداز اقتصاد مقاومتی در قلعه گنج بوده است را فراموش نمی کنند، اظهارداشت: همه باید در برابر اقتصاد مقاومتی تواضع و افتادگی داشته باشند.

وی با اشاره به دلاورمردی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، تاکید کرد: فداکاری های دوران دفاع مقدس را نباید فراموش کرد و نباید دعوای آب، نان و اصلاح طلبی و اصولگرایی داشت، امروز باید دعوای اعتلای فرهنگی و اقتصادی داشته و اعتلای اقتصاد مقاومتی باید درد همه ما باشد.
وی با تاکید بر اینکه خدمات شهدا را نمی توان قیمت نهاد، خاطرنشان کرد: اجازه نخواهیم داد در استان کرمان زمینه های اختلاف و قومیت گرایی ایجاد شود.
استاندار کرمان ادامه داد: امروز امنیت ملی ما مدیون فداکارانی چون رزمندگان دفاع مقدس و سردارانی همچون حاج قاسم سلیمانی است.
وی تاکید کرد: مدیریت جهادی در استان کرمان به همت همه مدیران محقق شده و زمینه  را برای ورود سرمایه گذاران به این استان فراهم کرده است.
وی ادامه داد: ما باید همت کنیم تا سرمایه گذاران در این استان بمانند تا ظرفیت های والای استان کرمان را به درستی مورد استفاده قرار دهیم.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه با جهل و فقر نمی توان به امنیت پایدار و توسعه رسید، گفت: دولت مردمی در استان کرمان و در کشور با وجود دولت تدبیر و امید ایجاد شده و به زودی سازمان اقصاد مقاومتی بر مبنای ظرفیت های مردمی در این استان راه اندازی می شود.
وی ضمن قدردانی از خدمات دستگاه های امنیتی، انتظامی و قضایی استان کرمان، گفت: نباید اخلالی در حوزه امنیت استان کرمان ایجاد شود.
وی با تاکید بر اینکه اهمیت موضوع امنیت برای همگان کاملا روشن است، ادامه داد: مولفه های مربوط به امنیت بسیار زیاد هستند.
رزم حسینی با تاکید بر اینکه سطح آگاهی های مردم با امنیت کشور و جامعه ارتباط مستقیم دارد، تاکید کرد: هرچه میزان آگاهی مردم بیشتر باشد، امنیت نیز ارتقاء بیشتری خواهد یافت.
وی با بیان اینکه اطلاع رسانی صحیح و به موقع موجب افزایش اعتماد مردم به نظام می شود، گفت:هر چه اطلاع رسانی آسان تر، روان تر و و با صداقت بیشتر انجام شود، اعتماد مردم افزایش می یابد.
وی اظهار کرد: هر چه در زمینه آگاهی بخشی به مردم اقدام شود در حوزه امنیت گام های اساسی برداشته می شود.
رزم حسینی بر انجام کارهای زیربنایی در حوزه آگاهی بخشی تاکید کرد و گفت: هر چه جوانان از خطرات احتمالی آگاه تر باشند، آسیب های اجتماعی نیز کاهش می یابد.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی موجب شد تا سطح آگاهی مردم افزایش یابد و حجم مطبوعات و رسانه ها نیز سطح آگاهی مردم را ارتقاء بخشیده است.

وی یادآور شد: مردم به خوبی می دانند آنچه امروز نظام ر ا بیمه می کند، وحدت حول محور ولایت به عنوان خیمه انقلاب اسلامی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.