قدس آنلاین- تبریز: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از سفر چهار روزه اعضای این کمیسیون به تبریز خبر داد.

 تشریح سفر ۴ روزه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به استان آذربایجان‌شرقی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سلمان خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه 18 نفر از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی دومین سفر خود را بعد از مشهد به مقصد تبریز خواهند داشت؛ اظهار داشت: اعضای این کمیسیون روز دوشنبه هفته جاری وارد تبریز خواهند شد و به مدت 4 روز در استان آذربایجان‌شرقی حضور خواهند داشت.

وی سپس با تشریح برنامه‌های سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: در این سفر که به منظور بررسی مسائل حوزه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی صورت می‌گیرد، در اولین جلسه با حضور همه اعضای اتاق بازرگانی، صنعت، معدن، کارفرمایان، کارآفرینان و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی مشکلات بیمه‌ها، تأمین اجتماعی و مسائل حوزه اشتغال مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی شرکت در جلسه کارگروه اشتغال استان را که با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل استان برگزار خواهد شد، از دیگر برنامه های کمیسیون اجتماعی در آذربایجان شرقی بیان کرد.

خدادادی تصریح کرد: در ادامه حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در آذربایجان‌شرقی جلسه‌ای را با تشکل‌های کارگری شمال‌غرب کشور در مجموعه کارگری خانه کارگر این استان تشکیل خواهیم داد که در این جلسه نیز مشکلات مربوط به مسائل کارگری و بیمه کارگری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از منطقه آزاد ارس که ظرفیت خوبی برای استان آذربایجان‌شرقی است، از دیگر برنامه‌های اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به این استان است و طی جلسه ای با مسئولان، مدیران منطقه آزاد ارس و مدیران واحدهای صنعتی مستقر در این مجموعه مسائل و مشکلات این منطقه بررسی و از ظرفیت های موجود منطقه آزاد ارس نیز بازدید به‌عمل خواهد آمد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بازدید از کارخانجات تحت پوشش کمیسیون اجتماعی، داروسازی رازی و چندین شرکت دیگر سایر برنامه های حضور چهار روزه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در استان آذربایجان شرقی خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.