قدس آنلاین - ایلام: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ماموران در کشور عراق و ایران اجازه ورود و خروج بدون گذرنامه و ویزای معتبر را به زائران نخواهند داد.

جلوگیری ایران و عراق از تردد زائران بدون ویزا در مرز مهران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار نورعلی یاری با بیان اینکه تهیه مجوز های قانونی برای حضور در کنگره عظیم اربعین برای زائران الزامی است، اظهار داشت: افرادی که در نظر دارند در این همایش میلیونی مسلمانان شرکت نمایند، از هم اکنون نسبت به تهیه و تمدید گذرنامه و ویزا اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه زائران و علاقه مندان به حضور در مراسم اربعین حسینی بایستی در سامانه های حج و زیارت ثبت نام و گذرنامه خود را تهیه و یا تمدید نمایند، افزود: با تجربیاتی که از سال های گذشته بدست آمده، مشکلات موجود تا حدودی مرتفع شده و برنامه ریزی ها و امکانات برای ارائه خدمات مناسب به زائران حسینی از سوی تمامی دستگاه های دولتی تدارک دیده شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر اینکه ماموران در کشور عراق و ایران اجازه ورود و خروج بدون گذرنامه و ویزای معتبر را به زائران نخواهند داد، خاطرنشان ساخت: مردم و دوستداران اهل بیت که خواهان حضور در این همایش عظیم هستند در فرصت باقی مانده نسبت به تهیه مدارک مورد نیاز اقدام کرده و تهیه مجوزهای قانونی را به روزهای پایانی موکول نکنند.

سردار نورعلی یاری به برنامه ریزی برای تردد میلیونی زائران در اربعین امسال اشاره کرد و یادآور شد:  نیروی انتظامی با برگزاری جلسات متعدد و حضور مستمر مسئولان و فرماندهان ارشد ناجا برنامه ریزی های خود را برای ایام اربعین آغاز کرده و مصمم است با اختصاص نیرو و تجهیزات مناسب امنیت و آرامش قابل قبولی را برای زائران حسینی محقق سازد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.