قدس آنلاین- شهرکرد- هومن نجاتی: در بازرسي از اين كاميون ۲۴ هزار و ۲۷۳ عدد انواع لوازم آشپزخانه فاقد مدارك مثبته گمركي به ارزش شش ميليارد و پانصد ميليون ريال كشف و يك نفر نيز در اين راستا دستگير شد.

كشف ۶ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال کالاي قاچاق در استان

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، فرمانده انتظامي استان از كشف محموله شش ميليارد و پانصد ميليون ريالي انواع لوازم آشپزخانه قاچاق در محور "ياسوج – لردگان" خبر داد.

سردار غلامعباس غلامزاده عنوان کرد :در پي دريافت خبري مبني بر سوء استفاده قاچاقچيان از محورهاي ارتباطي استان جهت قاچاق كالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي اين فرماندهي طرح مبارزه با قاچاق کالا را در محور "ياسوج - لردگان" محل پل قرح به اجرا گذاشتند.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي طي عمليات ايست و بازرسي در اين محور به يك دستگاه كاميون كشنده "دانگ فانگ" حامل كالا مشکوک شدند و آن را متوقف كردند.

سردار غلامزاده تصریح کرد: در بازرسي از اين كاميون 24 هزار و 273 عدد انواع لوازم آشپزخانه فاقد مدارك مثبته گمركي به ارزش شش ميليارد و پانصد ميليون ريال كشف و يك نفر نيز در اين راستا دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به معرفي متهم به مراجع قضائي، از عموم مردم خواست هرگونه فعاليت قاچاقچيان كالا را، از طريق ارسال پيامك يا تماس تلفني به فوريت هاي پليسي 110 گزارش كنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.