رییس اداره توسعه کارآفرینی اداره کار و امور اجتماعی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی با مشارکت مردم محقق می شود، گفت: اقتصاد مقاومتی با به نمایش گذاشتن و حمایت از آثار هنری و صنایع دستی بومی و خانگی به معنای واقعی تحقق می‌یابد.

اقتصاد مقاومتی با مشارکت مردم محقق می‌شود/ لبیک به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری با به نمایش گذاشتن آثار مشاغل خانگی
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، بابایی، در مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح کارآفرینی با رویکرد صنایع دستی در مرکز فرهنگی «خادم الشریعه» با اشاره به نامگذاری امسال با نام اقتصادی مقاومتی و اقدام و عمل، گفت: با به نمایش گذاشتن آثار هنری و صنایع دستی این هنرجویان اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی و با توجه به سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب تحقق یافته است.
وی به مشکلات پیش روی مشاغل خانگی اشاره و بیان کرد: صاحبان مشاغل خانگی این حوزه را کوچک دانسته و به دنبال کسب و کار نمی روند همچنین استاندارهای بازار را نمی دانند و یا با مواد اولیه با کیفیت آشنایی ندارند بنابراین با مشکلاتی در بازار فروش مواجه می شوند.
بابایی به راهکارهایی برای عرضه محصول صنایع دستی هنرجویان اشاره و ابراز کرد: فروش صنایع دستی در فضای مجازی را در چند روز آینده خواهیم داشت.
رییس اداره توسعه کارآفرینی اداره کار و امور اجتماعی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی با مشارکت مردم محقق می شود، گفت: همانگونه که انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی با حضور مردم به پیروزی رسید در بحث اقتصاد مقاومتی نیز به همان شکل باید حضور یابیم.
وی ابراز کرد: برای توسعه اقتصادی باید به نیروی مردمی تکیه کرد، اقتصاد مقاومتی زمانی ظهور پیدا می‌کند که مردم 12 هزار فرصت شغلی از جمله صنایع دستی که به فراموشی سپرده شده است؛ را احیاء کنند.
بابایی خاطرنشان کرد: برای توسعه اقتصادی باید افراد خلاق را پرورش داده و در جامعه زمینه بهره‌وری از آن‌ها را فراهم کنیم.
وی از دفتر مشاوره کسب و کار در اداره کارآفرینی کارو امور اجتماعی خبر داد و گفت: در آینده دفتر مشاوره کسب و کار آماده مشاوره به علاقه مندان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.