قدس آنلاین - یزد : فرماندار بافق گفت : ۸ دفاع مقدس یکی از بارزترین افتخارات و ارزش های تاریخی ملت ایران محسوب می شود و ترویج فرهنگ دفاع مقدس، باید مردمی شود

۸ دفاع مقدس یکی از بارزترین افتخارات و ارزش های تاریخی ملت ایران محسوب می شود

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سید مهدی طلائی مقدم در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه هر کشور یک سری از افتخارات و ارزش ها در کارنامه تاریخی خود داراست اظهار داشت: 8 دفاع مقدس یکی از بارزترین افتخارات و ارزش های تاریخی ملت ایران محسوب می شود .

وی افزود : جنگ تحمیلی باعث شد تا کشور ایران به عنوان یک الگو در سطح جهان شناخته شود و رشادت ها و دلیرمردی رزمندگان اسلام تابوی استکبار را در جهان در هم بپیچند و در مقابل ابر قدرتها ایستادگی نمایند.

طلائی مقدم تصریح کرد: باید زمینه های لازم در باب فرهنگ سازی مردمی ارزش های دفاع مقدس در جامعه فراهم شود.

فرماندار خاطرنشان ساخت :باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت های رزمندگان حفظ و به نسل های آینده منتقل شود.

در ادامه این نشست سرهنگ جمالي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بافق گفت: با توجه به شرایط کنونی منطقه و وجود نا امنی های موجود در کشور های همسایه و حملات دشمنان از طریق جنگ نرم به کشور ایران دفاع ما همچنان باقی است باید با بصیرت د در مقابل توطئه های شوم دشمنان ایستادگی کرد.

وی همچنین بر لزوم همکاری دستگاه هاو ارگان های شهرستان در برگزاری هر چه بهتر و با شکوه تر برنامه ها در این ایام تاکید کرد.

 لازم به ذکر است اعم برنامه هاي قابل اجرا در هفته ي دفاع مقدس شهرستان بافق ديدار مسئولان و مدیران با امام جمعه شهرستان، رژه نيروهاي مسلح، غبار روبي از گلزار شهدا ،پياده روي خانوادگي و ديدار با خانواده شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس مهمترين برنامه هاي قابل اجرا در این هفته مي باشد

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.