قدس آنلاین - ایلام: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: فاجعه هولناک منا و کشتار عظیم زائران خانه خدا یکی از مصائب بزرگ و فراموش نشدنی جهان اسلام است.

فاجعه منا از مصائب بزرگ جهان اسلام است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی با بیان اینکه حادثه هولناک منا، حاکی از بی لیاقتی و سوء مدیریت رژیم سعودی در اداره حرمین شریفین است، اظهارداشت: آل سعود مانند رژیم صهیونیستی زبان زور می‌فهمد و مذاکره پذیر نیست.

 وی با اشاره به اینکه رژم آل سعود پرونده سیاه و جنایت‌باری در دوران حاکمیت ننگین خود دارد و این کشور لیاقت گفت‌وگو با مردم و نظام ایران اسلامی را ندارد، افزود: دست دوستی به سوی چنین رژیم جنایتکار و خیانتکار و نسل‌کش که گوی سبقت از رژیم صهیونیستی را ربوده است به صلاح نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اقتصاد مقاومتی را یک راهبرد ملی و جامع دانست و بیان داشت: قطعا چنین رویکرد و راهبردی نیازمند یک حرکت انقلابی با تفکر جهادی است، اقتصاد ایران مانند قدرت نظامی باید از مصونیت لازم برخوردار باشد چرا که در شرایط بحران و تحریم و تهدیدها از سوی دشمن چرخه اقتصادی بچرخد و مسؤولان پاسخگوی نیازهای مردم باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی با تأکید بر اینکه چنانچه اگر بخش صنعت کشور با هجمه بیرونی مواجه شود و مخالفان تحریم‌هایی را اعمال کردند رکود بر اقتصاد کشور حاکم نشود و پروژه‌ها تعطیل و یا متوقف نشود، بیان داشت: در صنایع نظامی و قدرت نظامی به حدی توانمند شده‌ایم که دشمنان جرات تجاوز به کشور را ندارند، در بخش اقتصاد نیز باید به گونه‌ای پایه‌های اقتصادی به ویژه در بخش تولید قوی و مستحکم باشد که هیچ فشار و تحریمی پایه‌های اقتصادی کشور را متزلزل نکند.

وی با بیان این مطلب که اقتصاد کشور باید به نحوی از مقاومت برسد که هرگونه تحریم را ناکارآمد کند و تحریم‌ها تاثیر منفی بر اقتصاد و بخش‌های واقعی اقتصاد نداشته باشد، خاطرنشان ساخت: یکی از اساسی‌ترین اقداماتی که دولت باید انجام دهد حمایت از بخش تولید است، رونق تولید بر اساس ظرفیت‌های داخلی، نیروی متخصص داخلی و سرمایه ایرانی محور اقتصاد کشور و تامین کننده نیازهای داخلی و کاهش وابستگی به واردات خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.