بیرجند/قدس آنلاین : رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت نماز عید سعید قربان به امامت آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی در روز عید سعید قربان ساعت ۶ صبح در محل مسجد امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

نماز عید سعید قربان به امامت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اقامه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدولی عارفی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک و گرامیداشت عید سعید قربان اظهار داشت: عید سعید قربان عید تسلیم و رضا است.

وی انتصاب آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی از سوی مقام معظم رهبری را قدر دانست و افزود: وی مبارزی خستگی‌ناپذیر و از خانواده‌ای اهل علم و ایثار و شهادت است.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد:رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی را به عنوان نماینده خود در خراسان جنوبی منصوب کردند و این حلقه اتصال به ولایت را در این شهر ولایی استحکام بخشیدند که امید است با این اتصال، برکت‌های الهی بیشتر شود.

عارفی در ادامه خاطرنشان کرد: امسال نماز عید قربان به امامت آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی در روز عید سعید قربان ساعت 6 صبح در محل مسجد امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به وظایف دفتر نماینده ولی فقیه خاطرنشان کرد: انجام منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، انجام امور مذهبی، هدایت مسایل فرهنگی به فرهنگ ناب محمدی و جهت دادن به مسایل سیاسی از عمده وظایف دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان است.

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین از طریق رسانه‌ها، پیام‌ها و تلفنهای مردم مسایل و مشکلات بررسی می‌شود و آنچه که در راستای کار دفتر نماینده ولی فقیه است، انجام می‌شود و آنچه را که سایر مسئولان استان باید انجام دهند به اطلاع آنان رسانده و پیگیری می‌شود.

عارفی با اشاره به اینکه در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی وجوهات شرعیه اخذ و به سؤالات شرعی پاسخ داده می‌شود، افزود: همچنین مشکلات و معضلات مردم نیز در حد توان مورد مشاوره قرار گرفته و برای حل آن راه‌کارهایی ارایه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت پاسخگویی به سؤالات شرعی در دفتر برعهده حجت‌الاسلام والمسلمین اسدی است، اظهار داشت: هم استانی‌های محترم می‌توانند از طریق شماره تلفن 32214797 سئوالات شرعی خود را بیان کنند.

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه این شماره، تلفن روابط عمومی و تنظیم دیدارها است، گفت: همچنین شماره تلفن‌های 32214653 و 32214583 نیز شماره تلفنهای دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی است.

عارفی با اشاره به شماره حساب واریز وجوهات شرعی بیان کرد: شماره حساب 0110786280002 بانک ملی شعبه طالقانی و شماره حساب 5758346642 بانک ملت شعبه طالقانی برای واریز وجوهات شرعی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.