قدس آنلاین- بیرجند: معاون بعثه مقام معظم رهبری گفت: حج زیربنای ارزش های اسلامی است و حادثه منا در اثر بی تدبیری آل سعود به وجود آمده است.

حج زیربنای ارزش های اسلامی است / حادثه منا در اثر بی تدبیری آل سعود به وجود آمده است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از بیرجند ، حجت الاسلام والمسلمین حسین زمانی در مراسم گرامیداشت یادوخاطره شهدای منا در هیئت ابوالفضلی بیرجند با اشاره به اینکه مثل آل سعود مثل عنکبوت است، افزود: بسیاری از مردم باورشان نمی شود که آل سعود روزی سقوط کند همانگونه که روزی گفته می شد امکان ندارد شاه و صدام سقوط کنند.

معاون بعثه مقام معظم رهبری بیان کرد:جنایاتی که آل سعود در برابر انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه و سایر نقاط دنیا انجام  داده به حدی بالاست که هرکجا که دست بگذاریم ام الفساد اول را آمریکا و مجری این توطئه ها را عربستان می بینیم.

زمانی تصریح کرد: در طول 8 سال دفاع مقدس کشور عربستان 330 میلیارد دلار از طرق مختلف به کشور عراق کمک کرد و سلاح هوایی، موشک و دیگر لوازم جنگ را برای آنان فراهم کرد تا انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا نه تنها موفق نشدند بلکه به تعبیر امام خمینی (ره) جنگ نعمتی شد که مردم توانستند روی پای خود بایستند و در برابر دشمن مبارزه کنند.

معاون بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه به برکت جنگ نعمت های خداوند توسط امام و ولایت مداری امام به کشورمان داده است و در این راستا علاوه بر سلاح های جزیی موشکهایی در ایران ساخته می شود که 2 هزار و 700 کیلومتر برد دارد.

زمانی اظهار داشت: آل سعود بیش از 30 کشور را دعوت کردند که نظام جمهوری اسلامی را زیر سئوال ببرند و با جمهوری اسلامی قطع ارتباط کنند تا فریاد کشور به جایی نرسد.

معاون بعثه مقام معظم رهبری بیان کرد: حکومت سعودی جیبش را از اموال مردم دنیا پرکرده است و هرساله بعد از مزاسم حج وقتی قطعات خانه خدا را جدا می کنند و برای کشورهای دیگر هدیه می بزند پول و هدیه بسیاری می گیرند.

زمانی افزود: آل سعود خود را آقای همه دنیا می داند و کوچکترین عذرخواهی به خاطر فاجعه منا نکرده و بسیار برخورد بی رحمانه با مسلمانان داشته است.

وی با اشاره به اینکه  37 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمام مردم دنیا امام و انقلاب اسلامی را شناختند خاطرنشان کرد: قطعا بعد از حادثه منا در حج باز تلاش خواهیم کرد زیرا مردم تشنه حج هستند.

معاون بعثه مقام معظم رهبری با بیان اینکه در حادثه منا به فضل الهی بیش از 400 اجساد شهید به کشور بازگشت گفت: امروز یک سردرگمی برای رژیم در داخل و خارج به وجود آمده است و از حیات خلوتی که یمن است آنها را زمین گیر می کنند و یمن مظلومترین کشور است.

زمانی با اشاره به اینکه از 27 میلیون جمعیت موجود در یمن 4 میلیون و 500 هزار نفر سادات هستند، بیان کرد:در سال 93 زمانی که نشر صحیفه سجادیه مطرح شد بیشترین آمار فروش در یمن بود.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی با 80 میلیون جمعیت وقتی بخواهد 5 میلیون آمار سادات را بدهد با تفکر و تأمل است.

معاون بعثه مقام معظم رهبری افزود: در گذشته بسیاری از کشورهای اسلامی اگر می خواستند اخباری را گوش کنند و اسلام را بشناسند سراغ عربستان می رفتند اما امروزه به برکت خون شهدای منا حیثیت و آبرویی برای آل سعود نمانده است.

زمانی اظهار داشت: بزرگترین مانور خدا پرستان بعد از روزه حج است که همه در کنار یکدیگر جمع می شوند و خداوند را ستایش می کنند همچنین حج زیربنای ارزشهای اسلامی است و در تمام دنیا جایی وجود ندارد که میلیون ها نفر در صحرای عرفات جمع شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.