۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
کد خبر: 455941

امیر قلعه نویی به خبری که عنوان کرده بود بعد از بازی با پرسپولیس و تراکتورسازی چاقو خورده است واکنش نشان داد.

واکنش قلعه نویی به چاقو خوردنش در تبریز

به گزارش قدس آنلاین، سرمربی تراکتورسازی در این باره واکنش جالبی دارد و می‌گوید: امروز گزارشی را در شبکه خبر دیدم و بلافاصله با باشگاه تماس گرفتم و از آنها خواستم از گزارشگر شبکه خبر که روی خط برنامه تلویزیونی آمد و اتفاقات شب گذشته را وارونه توضیح داد، شکایت کنند.

وی ادامه داد: من شخصاً از گزارشگری که به صورت تلفنی روی خط برنامه شب گذشته شبکه خبر آمده بود، شکایت کردم. باور کنید وقتی به فرودگاه آمدم، تعجب کردم و به خودم گفتم نکند چاقو خوردم و توهم گرفته‌ام که آن را نمی‌بینم؟! مگر من خانواده ندارم که نگران شوند، چرا باید چنین مطلبی نوشته شود که یک خانواده تا من به تهران برسم، کلی نگران شوند.

قلعه نویی افزود: مگر غیر از این است که خبرنگاران به قلم قسم می‌خورند، نمی‌دانم چقدر راحت مطلب می‌نویسند و هیچ کس با آنها مقابله نمی‌کند. خبرنگاری که درست مطلب می‌نویسد، کار مقدسی انجام می‌دهد، ولی قبول کنید که یک قلم اشتباه باعث اتفاقاتی تلخ می‌شود. رختکن ما با رختکن رقیب 70 متر فاصله دارد، من یک بگومگوی کوچک با یکی از مأموران حاضر در ورزشگاه کردم که بلافاصله هم از رختکن بیرون آمدیم با او روبوسی کردم، اتفاقاً جا دارد از آن سرهنگ تشکر کنم، چون ما یک بازی مقابل ملوان انجام دادیم که چند طرفدار این تیم را در تبریز گرفتند. مازیار زارع شاهد است که این سرهنگ روی من را زمین نینداخت و آن طرفداران را رها کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.