رهبر انصارالله یمن تاکید کرد که رژیم سعودی حق ندارد حجاج برخی کشورهای اسلامی را از ادای فریضه حج منع نماید.

رژیم سعودی حق منع ملت های مسلمان از ادای فریضه حج را ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازمهر، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن روز یکشنبه رژیم سعودی را دنباله روی اقداماتی که رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی انجام می دهد برشمرد.
وی در پیامی به مردم یمن و تمام مسلمانان جهان به مناسبت عید قربان تاکید کرد که رژیم سعودی با اقدامات خطرناک خود که هدف از آن ضربه زدن به فریضه حج است تعدادی از ملت های مسلمان را از ادای این فریضه که یکی از ارکان اسلام است منع نموده و همان اقداماتی را انجام می دهد که صهیونیست ها در حق مسجدالاقصی انجام می دهند.
رهبر انصارالله یمن همچنین تصریح کرد که رژیم سعودی حق تحکم و کنترل بر بیت الله الحرام و اینکه حجاج برخی کشورهای اسلامی را از ادای این فریضه الهی منع کند ندارد و این اقدام به هیچ وجه توجیه پذیر نیست.
وی افزود: رژیم سعودی با توجه به ماهیت وابستگی و تبعیت خود، با تمام امکانات و ظرفیت هایش برای ایفای نقش تخریبی و فتنه انگیزانه و ایجاد تفرقه در داخل امت اسلامی تلاش می کند و با اقدامات تجاوزگرانه خود، در این راه به آمریکا تقرب جسته و با اسرائیل همنوا شده است.
عبدالملک الحوثی همچنین به اقدامات ننگین سعودی ها علیه مردم یمن اشاره نموده و از مردم این کشور خواست برای مقابله با اقدامات و جنایات دشمنان و ادامه پایداری در مقابل آنها بر خداوند توکل نمایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.