مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: در ایران نسبت به مقوله "امنیت ملی" میان دولت، نهادها و ارگان های انقلابی و همچنین احزاب و جریان های سیاسی، یک نگاه مشترک و هماهنگ وجود دارد.

به گزارش قدس آنلاین، سردار یدالله جوانی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به خبرسازی و دروغ پردازی رسانه های بیگانه در خصوص تناقض رویکرد سپاه و دولت در حفاظت از حریم آب های سرزمینی کشورمان اظهار کرد: در این زمینه باز هم رسانه های بیگانه یک جنگ روانی را با اهداف شیطانی و بر مبنای القای دوگانگی در کشورمان سر سر موضوعات دفاعی و امنیتی به راه انداخته اند.
وی با بیان اینکه در ایران نسبت به مقوله "امنیت ملی" میان دولت، نهادها و ارگان های انقلابی و همچنین احزاب و جریان های سیاسی، یک نگاه مشترک و هماهنگ وجود دارد عنوان کرد: امنیت ملی در جهان امروز در صدر منافع ملی قرار دارد و در ایران کنونی نیز همگان بر این نکته اتفاق نظر دارند که امنیت موجود در کشور به خاطر اقتدار دفاعی است.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز در منطقه غرب آسیا و به ویژه خلیج فارس، شناورهای تندرو سپاه پاسداران حافظ تمامیت ارضی و آبهای سرزمینی ما هستند گفت: طبیعی است که اگر ناوهای آمریکایی و یا هر ناو بیگانه دیگری تعرضی به آبهای سرزمینی ما داشته باشند، بر اساس اصول و دکترین دفاعی خود، ما با متعرضین به صورت قاطع برخورد می کنیم.
معاون سیاسی سابق سپاه با بیان اینکه معاندان می خواهند جرات و جسارت ایرانیان در برابر بیگانگان را به نوعی به در مسائل داخلی ما خلط کنند تصریح کرد: این از افتخارات مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که نیروهای مسلح ایران برای دفاع از حقوق‌ مردم خود، هیچ باج و فرصتی به دشمن نمی دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.