سخنگوی دولت با اشاره به انتشار اخباری درباره سفر احتمالی رئیس جمهور به آلمان گفت: برای سفرهای خارجی رئیس جمهور هیچ پبش‌شرطی از طرف کشور مقابل پذیرفته نیست.

 11 هزار و 800 میلیارد تومان برای واحدهای عمرانی اعتبار تخصیص داده شده است/آلمان در منزلتی نیست که برای سفرهای خارجی روحانی شرط تعیین کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت صبح امروز در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران با ارائه گزارشی اظهار داشت: با اقدامات دولت 7 هزار 977 واحد تولیدی 6  هزار و 57 میلیارد تومان تسهیلات از نظام بانکی دریافت کردند.
وی افزود: همچنین 11 هزار و 800 میلیارد تومان برای واحدهای عمرانی اعتبار تخصیص داده شده است.
سخنگوی دولت گفت: مجوز پرداخت 48 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به بانک‌ها، بازنشسته‌ها، فرهنگی‌ها، کارگران و پیمانکاران  از مجلس اخذ شده و آیین نامه پرداخت آن نیز در جلسه هیئت دولت فردا بررسی‌ می شود.
نوبخت در پاسخ به سوالی درباره  سفر رئیس جمهور به آلمان و تعیین شروطی از سوی این کشور برای انجام سفر رئیس جمهور ایران گفت: هنوز چیزی قطعی نشده است. برای سفرهای خارجی رئیس جمهور هیچ پیش شرطی از سوی طرف‌های مقابل پذیرفته نیست و آلمان هم در منزلتی نیست که شروطی تعیین کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.